mandag 31. desember 2012

Godt nytt år

I dag da jeg stod opp fant jeg Gilbert sovende med rompa på puta nissefnis

DSC_0008

 

Og siden det ikke blir noe kveldstur på Sheela i dag, har vi vært på tur i skogen.

029

Har endelig kjøpt meg ny mobil, så nå kan jeg ta bilder med mobilen også *kry*…hihi. Den gamle kan antikvaren få (ifølge ungene, som skjemtes av den), så det var på tide med en ny nå. Har ikke lært meg alt enda, da det er så mye “duppedingser” på den… Heldigvis har ungene den samme mobilen, så de lærer meg litt nå og da flaunisse. Det var vanskelig nok å ta den da det ringte… Uvant for meg å dra med fingeren på skjermen…haha

040

Ellers har vi stengt inn kattene for kvelden. Spent på hvordan Sheela blir i år. I fjor gikk det bra, men da var hun liten enda. Det har vært en del sprengninger i nærheten i det siste som hun ikke reagerer på, men det blir vel noe annet i tolvtiden, når det står på som værst med smeller. Jeg blir vel sittende på gulvet og leke med baller nissefnis

 

happy-new-year-046

A new start on old habits

Happy new year!

12 kommentarer:

  1. Viktig å ligge behagelig :p

    Ser du har "blå" bilder også, her har det blitt mange av de, skal bli godt med lysere tider igjen.

    Så morsomt med ny mobil :D Jeg elsker alt slik nytt, men det hender fremdeles at jeg ikke forstår hva jeg gjør, eller hva som har skjedd,haha.

    Her er det fremdeles rolig, og vi bor i et "stille" område, men pleier å se litt, og høre en del av fyrverkeriet, så blir spennende. Skal ihvertfall være inne hele kvelden, og begrense lufteturene ut.

    Godt Nyttår til deg og dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, haha...Gilbert vet å finne seg go'plasser :p

      Det går vel fort til vi merker ar det begynner å bli lysere nå. Blir godt ja :)

      Og artig med ny mobil ja :) Selv om jeg "tukler" mye enda. Og spesielt artig at jeg kan ta bilder. Selv om mange blir uklare enda. Skal nesten ikke borti knappen, før bildet blir knipset :(

      Har vært overraskende rolig hittil her også. Men det kommer til å bli en del senere. De som Sheela har hørt, har hun ikke reagert på heldigvis, men er spent til kvelden. Vet at kattene er redd, så det er greit at de også holder seg inne.

      Et riktig godt nyttår til deg og dine også :)

      Slett
  2. GODT NYTT ÅR :)
    Jeg kjöpte meg også ny mobil för jul..noenlunde samtidig som jeg kjöpte sparken :D Er veldig fornöyd med mobilen, som er anpasset for den eldre generasjonen..hehe.. Så en reklame hvor Lill Babs reklamerte for denne (i nydelig lillafarge), så da slo jeg til :)
    Rundt her har det värt voldsomt med fyrverkeri i perioder fra klokka seks i ettermiddag. Nå er det heldigvis rolig. Det gikk utrolig fint med Bob & Cizzi... Mikke forsvant inni hula si for en stund.. kom fram når det verste var over og ville ut på verandaen en liten tur for å sjekke 'forholdene'...
    Blir godt å komme i 'normalt gjenge' igjen. Selv om advent & jul er ei koselig tid, så lengter jeg nå etter vår og lysere tider ;)
    Ha det godt alle sammen..KLEM!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år!
      Ble nysgjerrig, så jeg søkte opp Lill-Babs-mobilen…hehe. Fin farge ja :) Artig med ny mobil, men blir litt frustrert når jeg er så treg til å lære :/
      Gikk veldig fint med Sheela i går også, men kattene mistrivdes. Spesielt Molly.
      Synes det er trist at jula er ferdig jeg og hverdagen begynner, men blir koselig med lystid snart ja :)
      Klem!

      Slett
  3. Herlig liggestilling :)

    Jeg fikk en slik touch-screen telefon fra pappa for et par måneder siden. De første gangene den ringte måte jeg bare la det ringe ut, for å så ringe opp igjen :p

    Ser Heidi nevner dette med nlå vinterbilder. Har du prøvd hvitbalansefunksjonen i photoscape? Det kommer litt an på lyset, men den fungerer ofte veldig bra, bare man finner riktig punkt å trykke på :)

    Godt nytt år til deg og dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha…godt å høre at det ikke er meg som plages med sånne mobiler. Ungene «mobber» meg nemlig.

      Takk for tipset :) det skal jeg prøve ja. Jeg er litt for lat til å redigere bilder til bloggen, men når jeg scrapper vil jeg gjerne ha de redigert og finest mulig.

      Godt nytt år til deg og dine også!

      Slett
  4. Riktig godt nytt år til deg, familien din, Sheela, Gilbert og Molly!:) Kjempefine bilder, og for en kjempeherlig liggestilling!:)

    Hos oss foregikk nyttårsaften stille og rolig. Vi spiste kalkunmiddag sammen med naboene våre, og drakk kaffe inne hos oss. Kattene var forbløffende rolig, og viste ingen tegn til redsel i det hele tatt. Det er kjempeherlig!:)

    Jeg er kjempefornøyd med mobiltelefonen min jeg også, og føler den tar fine bilder!:)

    Ønsker deg en kjempefin 1.nyttårsdag!:)

    Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år til deg og alle dine også!
      Er tradisjon til oss også med kalkunmiddag. Veldig godt :)
      Så utrolig bra at kattene dine ikke er redd :) Molly hadde det verst i går til oss :(

      Var på tide jeg fikk meg ny mobil…hehe, og synes det er veldig artig at jeg kan ta bilder med den. Mobilen har en jo alltid med seg. Den gamle tok elendige og knøttsmå bilder.

      Ønsker deg en god natt :)
      Bloggklem gro

      Slett
  5. Ønsker dere Godt Nytt År!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og godt nytt år til deg og dine også! :)

      Slett
  6. Ingenting er som å gnukke baken mot ei hodepute. Vi gjør det alle sammen her hjemme. :)

    Godt nyttår til dere også!
    Klemmer fra Isak & Mjå

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha...såpass ja ;) Bra Molly ikke gjør sånn da, for hun fiser så mye!

      Godt nytt år!
      Bloggklem

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.