lørdag 22. desember 2012

Drit-innlegg

Har du husket å pynte toalettet til jul??

Toalett-pyntet-til-jul

 

Og selvfølgelig om man skal gjøre det fornødne, må man ha riktig papirtoilet-9

Juledopapir-for-de-som-driter-i-julen

 

Mens Gilbert måtte holde seg inne (pga. stingene) satte jeg kattedoen rett utenfor badet vårt. Sheela har nok undret seg på hvorfor kattene sitter i boksen, for jeg har funnet henne to ganger sittende oppi hun også laught. Skulle jo ha løpt etter kameraet, men ble litt med meg med det samme så det endte med at jeg “jaget” henne istedet. Og “stakkaren” så bare forbauset på meg…hehe.

 

Hadde jeg hatt innekatter, skulle jeg hatt et fancy toalett til dem. Slik som dette:

litter-box-washroom-cabinet

 

kitter_litter_box_sliding_tray

1001581-10-1292356969403

Eller en kattedo som automatisk tar opp driten selv og spyler!!_petnovations-catgenie-cat-box-details-2

 

Egentlig er jeg litt glad nå, for at de kan gå ut på do. Er jo vant til å slippe å tenke på kattedrit…hihi. Og for en lukt det ble av dem…

(Alle bildene har jeg funnet på google)

6 kommentarer:

  1. Ha, ha,ha!:) Her fikk jeg noen ideer til neste års julepynting!:) Lurer på hva min kjære mann hadde sagt hvis jeg hadde gått til anskaffelse av et slikt toalett?

    Fancy toaletter til kattene ja! Her fikk jeg også gode ideer.

    Jeg har pyntet ferdig det meste til jul. Vi har hatt juletreet stående som tilvenning i to dager, og i går kveld pyntet jeg juletreet. Dixie greide å velte juletreet natt til i går. Spørsmålet mitt er hvor mange ganger til i julen juletreet velter. Hvis du har lyst til å tippe er det bare å si fra!:) He, he, he!:) Vi skal tjore fast juletreet vårt. Dixie har prøvd seg på å klatre i det for å få tak i kulene. Juletrepynten er hengt nokså merkelig høyt. Skjønner ikke det.

    Ønsker deg, familien din, Sheela, Gilbert og Molly en kjempefin og god jul, og et godt nytt år!:)

    Purr, purr og juleklem fra Toril og kattene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi...ja, en kan pynte på de utroligste måter!
      Og mye smart en kan bygge selv eller kjøpe ja.

      Vi er ferdigpyntet vi også. Eller, vi mangler treet, men det skal jeg sette inn i dag (og pynte). Har alltid gjort det på lillejulaften før, men har sett at flere og flere gjør det tidligere. I går ble jeg ferdig med julevasken...puhh, og det var deilig. Nå skal vi bare nyte helga, og bake litt :)
      Kan tenke meg at Dixie er interessert i juletreet ja ;) hehe. Men smart å tjore det fast. Gilbert var ivrig å klatre i vårt da han var liten. Fant han rett som det var tittende frem fra julegreinene...hehe. Molly har faktisk aldri gjort det.

      En riktig god jul og godt nytt år til deg og dine også :)
      Bloggklem gro

      Slett
  2. Veldig mange smarte løsninger på kattedoer ja, enkelt når man kan klare seg uten.
    Duke får ikke være alene ute når han er her, så da er det innedo, jeg som egentlig ikke har greie på det har funnet ut at det er veldig mye forskjellig kattesand å få tak i, og at noen katter er veldig nøye med å ha "riktig" sand.

    Hverken Duke eller Amanda har rørt treet vårt, heldigvis. Da jeg var barn hadde vi juletre med glasskuler, og katt... det minket veldig på kuler et år husker jeg, treet veltet helt plutselig om natten... ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, mye smart og fint å finne, men enklest å greie seg uten...hehe. Har alltid doen stående til dem på boden, bare sånn i tilfelle, men de har alltid gått ut.
      Har også lest at enkelte katter er nøye med sanden ja. Utrolig egentlig.

      Dere får vel ha treet i fred da ja. Vi pyntet treet i dag, og ingen her har heller vist noen interesse for kulene...ennå ihvertfall ;)

      Slett
  3. Jeg likte de fine kattedolösningene :)) Har värt inne på tanken mange ganger om å lage noe ekstra til Mikke, så kanskje jeg 'stjeler' en ide herfra ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er mye fint å finne, og i tillegg smarte løsninger :)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.