torsdag 25. oktober 2012

Årets første snøfall

I går kveld kom det bittelitt snø her  smileys-snowman-914507 DSC_0005

Sheela synte det var artig, og gnidde snuten nedi snøen.DSC_0007

Men…i dag da vi stod opp var det helt hvitt ute frown.  Til vår “fortvilelse” og Sheelas glede…hehe.DSC_0005_

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

I dag har jeg begynt å male yttergangen. Og den lille rakker’n klarte å stjele maskeringstapen min. Jeg letet og letet, men fikk en mistanke da Sheela ikke var rundt meg. Og joda, hun hadde smuglet med seg tapen ut.

DSC_0006_

Heldigvis hadde hun bare tygd på den ene siden, slik at jeg kunne bruke den andre siden uten problem (vises ikke på bildet da men…). Hadde vært kjedelig å gått tom for teip.

8 kommentarer:

  1. Kjempefine snöbilder av lille luringen Sheela :)) Litt 'sköy og farkstreker' må til når matmor er såå opptatt med denne malinga, og ikke har tid til å väre ute og 'baske' i den herlige snöen med henne ..hehe..
    Det var faktisk et tynt snölag her også imorges, men tört på veien...og det er sol, blå himmel, litt vind og ca.3plussgrader :) BOB og jeg stikker innom Alice igjen idag, så dem kan 'herje' litt i hagen. Önsker dere ei trivelig helg, og husk å stille klokka ;)) Det blir godt med en 'ekstra time' på söndagsmorgenen...Klem fra mutter'n

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun er snar til å "stjele" om hun får sjansen...hehe.

      Heldig med været dere :) Blir artig med leke-"date" :)
      God helg :) Klem!

      Slett
  2. Vi fikk også litt snø i går kveld, og i morges var det mye. Såpass mye at jeg synes vi har fått nok for hele vinteren :p
    Fine bilder av vinterSheela da :)

    Det er jo så veldig godt å ha slike små hjelpere, haha.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nok snø her også. Så lenge det er kaldt er det OK med snø, men hater slaps og mildvær på vinteren :( Sheela derimot er veldig begeistret for snøen.

      Hun stod nysgjerrig, med snuten oppi, da jeg teipet rundt dører og lister, og var litt i veien egentlig...hehe. Så da jeg begynte å male, måtte jeg stenge henne ut. Ved en anledning prøvde hun å stikke av med malekosten, så veldig glad jeg så henne med en gang!

      Slett
  3. <3 Snøsjarmisklumpen! <3

    SvarSlett
  4. Her er også bikkjene i gledesrus over snøen. Jeg er ikke i gledesrus, for å si det sånn.. Men bikkjene koser seg veldig, og det hjelper jo på humøret.

    Sheela er like søt som alltid! Kanskje enda litt søtere (om mulig) med snø i barten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt for tidlig for min del også, med snø allerede :(

      Tusen takk :)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.