lørdag 4. august 2012

Ny blåbærtur

Og Gilbert ble med denne gangen også…hehe, rare pusen! Pluss ungene og Sheela. Blåbær

P8010008

P8010010

P8010013

P8010014

Meg og GilbertP8010011

Virker som om Sheela liker blåbær også. Eller så er det kun for at jeg plukker, at hun også skal ha! Ihvertfall kommer hun og napper bærene av buskene jeg skal plukke av…hehe. Tror hun plages litt (med å få de av), for jeg skjønte ikke hva det var hun drev med til å begynne med.

Her er en (litt dårlig) videosnutt fra den forrige blåbærturen, når hun prøver å nappe av blåbær.

7 kommentarer:

  1. Jo, det ville hun sikkert, men valgte å ta han inn fordi han klarte spise og drikke selv og alt, kaldt i bua om natta og ville ikke miste han, dessuten måtte han kureres for øyebetennelsen og da måtte vi kurert moren også, det hadde blitt for dyrt for oss...
    Håper moren blir sterilisert snart, vet ikke hvem som eier den.
    Han har det godt nå:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av dere :)
    Sheela har sikkert hørt at blåbær er sunt for mye, og inneholder mye antioksidanter (prøvde å holde tungen rett i munnen når jeg skrev det ordet, men skal ikke si noe om hvor riktig det er)

    Morsom video :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Og tunga gjorde jobben sin den…hihi.

      Slett
  3. Tipper Sheela trodde det var griseører *sukk* hunder er så dumme, som om griseører vokser i skogen liksom...

    mjau
    (nei, jeg kan ikke noe for at jeg har et hundenavn, i fall du lurte)

    Besøk bloggen min da vel, den er ny og kuuuul

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje det var det Sheela trodde ja ;)
      Kommer på besøk :)

      Slett
  4. Haha morsomme Sheela. Har hørt om hunder som plukker bær tidligere, men aldri sett det. Før nå! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Visste ikke at hunder spiste bær jeg, så jeg måtte google det da jeg kom hjem :p
      Hun er veldig kresen på hvilke bær hun spiser da. Er ikke bæret bra nok, spytter hun det ut.

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.