fredag 27. juli 2012

“Slem” hund

Sheela har vært på tokt på vaskerommet  mumle

DSC_0001

Ble først en smule oppgitt, men måtte jo trekke litt på smilebåndet og finne frem kameraet da hun stod der småfarkete med ei truse i kjeften…humre…og ventet på at jeg skulle komme og ta den ifra henne.

Litt flaut å finne trusene sine i hagen da roll.

alltid passe på henne som en hauk på vaskerommet. Først hadde hun fått tak i en klut, men den ble bare lagt igjen på verandaen. Ikke så artig når vi ikke oppdager henne med en gang, så da var det inn på vaskerommet igjen, og snuse seg fram til ei truse!! Da hun var på vei ut av vaskerommet ser jeg henne, og hun springer ut, for der får vi aldri tak i henne…hun elsker å terge oss. Det nytter ikke å lure henne med noe annet istedet heller, så det eneste som har fungert er at jeg går inn og lukker verandadøren. Da kommer hun springene og skal inn hun også, og jeg kan lure meg ut og hente det hun har tatt.

8 kommentarer:

  1. Haha, kjenner til den der. Jeg kjøpte ny skittentøykurv, med lokk! Men likevel hender det at hun klarer å finne noen klær å dra fram, og er undertøy, kluter eller sokker, alltid!!!
    Og det blikket hun har når hun løper, som om det sier "haha, du klarer ikke å ta meg"
    Amanda slipper jo ofte ting hun tar når vi sier slipp, og så bytter vi med noe. Men så er det de gangene hun sliper, og når jeg kommer bort til henne for å bytte eller ta det hun har sluppet ned, så er hun lynrask, snapper det opp igjen foran hendene mine, og løper.
    Men de er da morsomme også :)))

    SvarSlett
  2. Rart det der, at undertøy og kluter er favoritt!...haha.
    Så flink Amanda er, at hun kan slippe :). Det gjør aldri Sheela når hun har tatt noe hun ikke får lov til :(.
    En gang hadde hun tatt badmintonballen til ungene, og de sprang etter henne for å få tak i den (skal jo egentlig ikke gjøre det men...), og Sheela smatt unna dem hele tiden...lykkelig og glad. Til slutt ble hun så sliten at hun kom inn og ga seg...haha.

    SvarSlett
  3. Ha, ha, ha!:) Nå fikk jeg meg en kjempegod latter her, og jeg synes jeg ser henne for meg med et uskyldig farkblikk med trusa i munnen!:)

    Mormor til Nadina var en ravn etter å stjele. Hun er kastrat, og får gå fritt ute siden de bor stille til for biltrafikk. Dixie som hun heter kom hjem med en BH i munnen som hun hadde stjålet fra en klessnor i nabolaget. Oppdretteren til Nadina var så flau, og visste ikke hva hun skulle gjøre.

    De som har Abyssa (kullsøsteren til Aros) kunne fortelle om sin første abyssiner de hadde da de bodde på Lade. Da bodde de i rekkehus. Været var kjemepfint med strålende sol, og naboene grillet. Plutselig ser de abyssineren komme hjem med en kotelett i munnen som hun hadde tatt fra de som grillet. Abyssinere er ravn til å stjele.

    Vi må passe på som en smed vi når vi henger opp klær på stativet vårt. Ikke bare en gang, men mange ganger har vi sett Nadina eller Dixie komme bærende med en truse eller en sokk i munnen.

    Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg!:)

    Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    SvarSlett
  4. Haha...fikk meg en god latter jeg også :) Det verste var katten som kom med kotelett! Synes jeg ser det for meg...hihi. Komisk at det ligger i abyssinerene å stjele :p

    Ha en flott lørdagskveld :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  5. Sheela underholder naboene ser jeg ;)
    Dette kvikker opp i hverdagen...*ler og ler*
    (man får ikke mer morro enn man lager selv)
    Klem fra Mutter'n :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Får litt underholdning med dyr ja :p

      Slett
  6. Haha, må le av Sheela :D

    Her i huset er det bare Chloe som stjeler skittentøy, og hun stjeler heldigvis BARE sokker... :p

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.