søndag 8. juli 2012

Kosestund

Sheela er ikke så veldig kosen, men glimter til noen ganger. Her i fanget på yngstedatter.

Image1

Image2

Som regel ligger hun i fanget bare noen minutter, før hun går. Kjedelig, men hun er kosen på sin egen måte. Bortsett fra at hun er glad i å bli klødd på magen o.l., elsker hun å ligge på føttene våre. Har en mistanke om at hun har en “fotfetisj”…haha. Det nytter nesten ikke å gå barbeint her i huset. Da ser hun sitt snitt i å sleike føtter. Og hun er en mester i å lete fram sokker som vi prøver å legge unna.

8 kommentarer:

  1. Hunder er rare dyr ;) Jeg synes det er flott at ikke alle er like, og at de har sin egen personlighet.
    Første harehunden vi hadde var slik, han skulle ikke ha kos, men han kunne legge hodet sitt på foten til oss. Og han kunne ligge på dynen på gulvet som ungene lå på, når de var babyer, men alltid på et hjørne.
    Men han var en veldig snill, god og rolig hund, egentlig den beste vi hadde av harehunder, selv om det ikke var noen "kosegris".

    Sokker ja... det tror jeg er innebygd i nesten alle hunder, jeg må gjemme sokkene her i huset, de forsvinner nesten før jeg får de av meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, artig at de er forskjellig :) Likevel savner jeg noen ganger en "kosegris", men det kan jo fort bli for mye det også ;)

      Apropos sokker, så har Sheela fått egne, men de er ikke like populær som våre...haha.

      Slett
  2. tinka koser så lenge jeg vil. Fordi JEG vil. Hun er ikke så opptatt av kosen, selv om hun helst skal være helt inntil meg hele tiden. Frisbee koser i to minutter MAX, før han synes det er nok. Han står der til jeg er ferdig, men gir tydelig utrykk for at han ikke er der for sin egen del.

    Isha derimot, hun kan kose i timesvis. Da jeg var syk, og brukte hele dagen på sofaen, mens jeg så film, koset hun nonstop i et helt døgn, kun avbrutt av mat og tissetur.

    De er forskjellige, og det skal vi vel være glade for. Sheela er Sheela hun :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Carlisha hørtes sååå god ut :) Men de må få lov til å være forskjellig ja. Sheela vil være i nærheten av oss hele tiden, så hun er jo kosen på den måten :)

      Slett
  3. Ååå..som BOB og jeg gleder oss til å hilse på Sheela ;)) Vi teller dager..hihi.. Ser hun koser seg godt der i fanget ja, vesle sötnosen :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, gleder oss vi også :)
      Hun koste seg veldig i fanget akkurat da :) Artig, siden det er så sjelden.
      Ha en fin kveld :)

      Slett
  4. Kjempekoselig å se som hun koser seg!:) Bildene er kjempefine!:) Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld!:)

    Purr, purr fra Toril og kattene!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er koselig når hun en sjelden gang blir liggende i fanget, og ikke bare på føttene våre :) Men vi slipper å fryse på beina da ;)
      Ha en fin kveld :)
      Bloggklem gro

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.