søndag 10. juni 2012

Fotokonkurranse

Dyreneshverdag har nå en fotokonkurranse gående. Temaet er ‘Lek’ og premien er et gavekort på dyrebutikken iPet.

Les mere om konkurransen her; http://dyreneshverdag.blogg.no/1339014299_fotokonkurranse_med_g.html

 

Konkurranser er morro, så selvfølgelig må vi delta nikker

Her er vårt bidrag:

Gilbert og Molly “samarbeider” om å få ut ballen (fra målet) på fotballspillet.CIMG1348

Ihvertfall ser det ut som om de samarbeider…haha. En periode var de veldig ivrig på fotballspillet…eller rettere sagt den lille fotballkula.

10 kommentarer:

  1. Så morsomt at dere blir med! Herlig bilde. :-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig med konkurranser og artig tema du valgte :)
      Tusen takk :)

      Slett
  2. Lykke til i fotokonkurransen! Krysser fingre, tær og labber for at det går bra!:) Ønsker deg en kjempefin søndagskveld!:)

    Bloggklem og purr, purr fra Toril og kattene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Var jo kjempeheldig i din konkurranse, så kanskje jeg er i en vinnermodus for tiden…hehe ;)

      Ha en fin tirsdagskveld :)
      Bloggklem gro

      Slett
  3. Jaa, hvilke underverker ei lita fotballkule kan gjöre..for både to og firbeinte..hehe..Artig bilde som passer godt til konkurransetemaet ;)) LYKKE TIL!! Klem fra mutter'n..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er sant :)
      Og så passet jo bildet både på ‘lek’-temaet og at det er fotball EM for tiden ;)
      Tusen takk :)
      Klem!

      Slett
  4. Kjempefint bilde! Jeg ser også at dere har Bichon Havanais, det er en hund jeg kunne tenkt meg :) Herlig blogg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar :)
      Kan virkelig anbefale havanaisen ja :) Minuset er jo selvfølgelig pelsstellet, men personligheten veier opp for det…hehe.

      Slett
  5. Stilig bilde! Det har jeg ikke sett her på bloggen før, tror jeg?

    Fotballspill til kattene, ja. Kanskje det hadde vært noe? :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Det var vel meningen at jeg skulle legge inn "fotball-spillende-katter" på bloggen, men tror ikke jeg kom så langt…

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.