mandag 28. mai 2012

Sol og kos

I knallværet i pinsa har det blitt mindre med gåturer på Sheela (pga varmen) og vi har heller kost oss i hagen.

Her har hun inntatt solsenga, hvor hun etterhvert sovnet, mens vi grillet ;)DSC_0005

Ungene spiller crocket, og Sheela er ivrig “medspiller” til ungenes “fortvilelse”…haha. Ikke alltid ballen fikk ligge i fred, hun sprang etter den og stod i veien da de skulle skyte…DSC_0001_

(Bildet er tatt gjennom vinduet, som ikke er helt rent, derfor litt “rart”…)

DSC_0001

DSC_0003

DSC_0006

DSC_0013

DSC_0005

10 kommentarer:

  1. Hehe, klart Sheela vil være med på crocket hun også :)

    Vært mye daffing her også, og lite turer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sheela syntes crocket var veldig artig :p

      Slett
  2. TRIVELIG MED HAGEKOS ;))
    Og morro å se Sheela ligge på lur ved 'målet' og venter på kula :) 'Heldigvis' er det vanskelig å stikke av med den da..hihi..men helt sikkert artig for henne å väre med i leiken. Idag har jeg rydda på hobbyrommet, og bajasen BOB syntes dette var veldig spennende, og stjal alt han kunne få tak i...så ei premieslöyfe som tilhörer Anne gikk ad'undas :/
    Ser at hekken din er blitt grönn og fin, og at du har satt opp gjerde :) Er nok godt å bare slippe Sheela rett ut i hagen ;)) Håper dere får masse SOL & KOS derute i löpet av sommeren :) Mutter'n..

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha...ja kula var for tung til å stikke av med ja :p Hun koste seg likevel og var veldig ivrig :)
      Kan tenke meg Bob'en var opptatt også...hahaha ;)

      "Gjerdet" er bare valpegrinda som jeg har satt opp midlertidig. Langbandet hennes er nemlig blitt ødelagt, dessuten surret hun seg bare fast i stolene med det da vi var ute. På den andre siden av huset har jeg satt opp elementgjerdet (som vi har fått tak i, men ikke festet ennå. Funker fint likevel) som stengsel, så nå slipper jeg henne løs.

      Hekken er jeg imidlertid veldig frustrert over. Alle andre har fått helt grønne og fine hekker, mens vår er stygg og kvistete. Den har ikke vært sånn før :( Mulig jeg må spørre nabokjerringa om hva jeg skal gjøre. Jeg plantet jo ned hekken jeg tok opp i fjor pga gravinga, og den ser ut som om den kommer fint. Heldigvis! I tillegg består plena bare av mose også :( Sukk...ønsker meg grønne fingre :p
      Klem!

      Slett
    2. Jeg har noen hageböker du kunne lånt ;) men like greit å google på gressplen og hekk. Der finner du nok masse gode råd og tips :) STOR KLEM & LYKKE TIL!! Mutter'n..

      Slett
    3. Ja, det er enkelt å google seg fram til et råd. Ellers takk :)
      Klem!

      Slett
  3. Kjempefine bilder, og det vises godt at Sheela storkoser seg ute! Hun er bare så kjempesøt!:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Tror hun hun satte pris på at hun kunne løpe fritt i hagen også.

      Kjempefin onsdag til deg også :)
      Bloggklem gro

      Slett
  4. Kjempefine bilder av en utrolig flott hund! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Og selvfølgelig enig...hihi ;)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.