søndag 6. mai 2012

Bad hair day

 OBS!!!   STERKE BILDER for den ‘hårsåre’ fnis

can-stock-photo_csp4094003

DSC_0003

DSC_0001

DSC_0002

 

Etter litt kamming + sløyfe, ble det myyye bedre nikker

DSC_0004

Rakk bare ett bilde før hun stakk av for å prøve å “gni vekk” sløyfa mot sofa’n og veggen. Skjønner ikke hvorfor hun ikke liker å “ordne håret” mumle. Må jo være bedre å få håret vekk fra øynene og se ordentlig??  Derfor blir det som oftes hulter til bulter-hår på henne. Prøver å fikse henne når vi skal ut, men det blir jo ikke så veldig pent når hun gnikker seg mot alt før vi drar…haha. Valget blir jo da “morrashår” eller oppsatt hår som ser flere dager gammelt ut humre

8 kommentarer:

  1. Hehe, synes alle bildene er søte jeg :) Men skulle tro det var bedre for Sheela slik som hun er på det siste, greit å kunne se bra :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk...hehe ;) Hun har jo sjarm da, selv om håret ikke alltid er "pent dandert" :p
      Ja, det er rart hun ikke vil ha det satt opp.

      Slett
  2. Hahaha..herlige Sheela ;) Vil ikke väre noen 'pyntedukke' hun nei..(lol) Når jeg ser disse bildene, ligner hun litt på Bessie og Rambo :)) Bessie likte å 'pynte' seg på håret, men Rambo var sta der (ville ikke se ut som ei jente han :))...så da klipte jeg litt på luggen hans iblant. Han ble jo også klipt litt ellers på kroppen, når sommer'n kom :))) Ei fin uke önskes dere fra mutter'n

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hun er jo en liten mini-labbetuss...hihi ;)
      Får meg ikke til å klippe henne enda. Blir bare med tanken...foreløpig ihvertfall. Og tenker hele tiden; hun må jo bli vant til det snart...haha.
      Ha en fin uke dere også :)

      Slett
  3. Kjempefine bilder, og så kjempefin hun ble!:) Sheela er jo bare kjempesøt!:)

    Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke!:)

    Purr, purr fra Toril og kattene

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Toril :)

      Ha en fin dag :)
      Bloggklem gro

      Slett
  4. Mine beardistroll liker heller ikke å få fikset håret. Helst skal de har morrasveis hele døgnet, om de fikk velge selv. Jeg liker å se øynene deres jeg da. Føler jeg får mer "kontakt" da :p

    Hun var nå fin både med morgensveis, og med oppsatt hår :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker å se øynene hennes jeg også.
      Tusen takk :)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.