torsdag 19. april 2012

Long time, no see

Lenge siden jeg har blogget nå, men har vært litt lei av den, og har derfor holdt på med scrapping istedet. Og så har jeg hatt vondt i høyre skulder/nakke (sikkert pga for mye data), så jeg må passe meg litt for det. Tror jeg blir litt for ivrig når jeg scrapper, og derfor løfter skulderen   blabla

busterline

Anyway…med dyrene går det bra. Gilbert godtar til og med Sheela mere nå. Han kommer og legger seg i senga vår selv om Sheela er der, han ligger mere på stua istedet for å gå opp i 2.etasjen, og han lar Sheela snuse lenger på han. Koselig :)

Idyll – Gilbert i go’stolen og Sheela-moppen på gulvet. (Kunne ikke reise meg for å ta bildet, for da spretter Sheela opp tvert.)

DSC_0026

 

En liten nuss?…..

DSC_0003

 

“Kom ut og lek da…”

DSC_0070

 

Skal sitte på muren slik som “storebror”

DSC_0029

 

Ellers har Sheela nå blitt 8 mnd, og hun har fått sin første løpetid (ca. ei uke igjen). Altså har hun blitt et stooort bustetroll no…hehe ;)

DSC_0017

 

I dag hadde “vi” (jeg, Molly og Sheela) tenkt å gjøre litt hagearbeid, men vinden tok hele tiden løvet jeg rakte sammen, så da ga jeg opp.

Molly hadde funnet seg en perfekt oversiktsplass på fjorårets!! hageavfall

DSC_0063

DSC_0064

DSC_0065

ciao

10 kommentarer:

  1. Åååh...så koselig å se "barnebarna" igjen ;)) Ser at Sheela har vokst litt, men ellers er alle de tre go'ingene lik seg :))
    En bloggepause gjör godt iblandt...og det er jo trivelig å finne fram andre hobbyer også ;)
    Man får håpe på masse go'vär framover, så du får unna vårpussen i hagen da Gro..hihi.. Men pass på nakken og skuldrene. Ikke godt å plages med det. Önsker dere velkommen tilbake, og en god ettermiddag. KLEM!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hun har mistet litt av valpepreget syntes hundeinstruktøren vår også.

      Vårpussen blir nok gjort snart siden jeg har så gode "hjelpere"…hihi ;)
      Og tar det litt pø om pø så går det bra med både nakke, skuldre og rygg :)
      Klem tilbake :)

      Slett
  2. Der kom det oppdatering vettu, det har jeg venta på ;) God bedring til deg, ikke lurt å overanstrenge skuldre og nakke :(
    Så fine bilder og så bra du har gode hjelpere som passer på hageavfallet så det ikke stikker av! Vovven begynner å bli tenåring nå, men er like fortryllende søt, og pusene er så fine!
    Koser meg med denne bloggen, takk for en ny hyggestund her! :o)
    Ha en god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du har ventet på oss :)

      Nei, det var ikke godt i skuldrene og nakken da det stod på. Nå kjenner jeg veldig lite, men passer meg, for vil ikke ha det igjen.

      Sheela begynner å vokse til ja :) Skal se om jeg finner noen "gamle" bilder av henne og sette inn som sammenligning. Jeg synes det er moro å se forandringene på bilde, for det går så gradvis at vi merker det nesten ikke.

      Tusen takk for koselig kommentar :) Og god helg til deg også!

      Slett
  3. Der var du (dere) :D
    Bra du er bedre, og er like greit å ta pause om det ikke er moro det man driver på med. Da er sjansene større for at man begynner igjen også :)

    Har aldri drevet med scrapping (?) men det ser veldig morsomt ut, er jo så uendelig mye fint å lage. Tror man må ha det "litt i fingrene og hodet" også.

    Løpetid ja, gruer meg litt til den. Men er slik det er å ha tispe, går forhåpentligvis greit. Ikke bare bare å ha hannhund heller, om det er flere tisper i nærheten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Her var vi igjen ja...hehe, og det er kjekt med pause noen ganger ja ;)

      Scrapping er faktisk veldig morsomt, selv om jeg blir lei av det også innimellom :p Jeg driver med digital-scrapping (dvs. på data), da slipper man alt "rotet", og så bestiller jeg fotobøker av det ferdige produktet. Koselig hobby :)

      Løpetiden har faktisk gått veldig greit :) Hun er flink til å vaske seg, og synes ikke hun har blødd så mye. Var veldig spent på forhånd, bl.a. var jeg "redd" jeg ikke skulle oppdage det (har lest at enkelte ikke gjør det), men det var ikke noe problem - hun hovnet opp så det så ut som manneballer...haha ;)

      Slett
    2. Spent på hvordan det blir her også, husker Chakira ble veldig stor, og ser ut som denne rasen er stor bak der i utgangspunktet. Og de har jo en slik kropp og pels (eller fravær av pels) som gjør at alt er veldig synlig.

      Lurer på om det er slik at de ikke blør så mye første gangen(e), blir spennende å se.

      Slett
    3. Det var jeg ikke klar over, at blødningen kan være annerledes første gangen. Heldigvis finnes det tispetruser da :)

      Slett
  4. Kan du ikke vise frem noe av scrappingen du har gjort da? Jeg har gjort noen små forsøk, men jeg føler at jeg slipper opp for idéer etter to sider :p

    Koselig at Gilbert synes det er mere allright med Sheela nå. Hun er jo der for å bli, så han måtte vel bare gi opp :p If you cant beat them, join them...

    SvarSlett
    Svar
    1. Næhhh…er ikke så flink i scrapping, så er ikke så mye å vise frem :p
      Slipper opp for idèer jeg også, men da "tråler" jeg div. scrappe-gallerier for inspirasjon ;)

      Jaa, han måtte vel bare resignere til slutt…hehe.

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.