torsdag 1. mars 2012

På tur med Sheela

Deilig at det er mars og vårmåned nå, men selv om jeg har fjernet snøbilde-bakgrunnen, blir ikke snøen helt borte enda…

Her er et bilderas!! fra flere turer vi har hatt. Egentlig sjelden jeg gidder å ta med kameraet når vi er på tur, men “glimter” til noen ganger.

 

Ikke greit å være så liten i så mye snøDSC_0015

DSC_00145

DSC_0020

DSC_0021

DSC_0016

“Puhhh…slitsomt…”    DSC_00421

Etter noen minutter ga vi opp å gå her. Alt for mye snø til lille Sheela stakkar.

 

* * * * *

“Kommer du…”DSC_0005

Litt lenger inni skogen var det snøfritt enkelte plasserDSC_0008

DSC_0013

Bambi på isen… (synd jeg ikke rakk å filme det)DSC_0014

Å posere på en stubbe var visst uaktuelt for Sheela, så da ga jeg opp å prøve etter en stundDSC_0027

DSC_0029

“Her kommer jeg…”DSC_0086

 

Sheela tryner…

* * * * *

Her gikk vi en tur hvor jeg aldri har vært før. Spennende. Store deler av stien var kjørt opp pga skogshogst, så det var fint å gå der.

Har lagt merke til at det blir en del bilder av Sheela bakfra…hehe.DSC_0021

Full fart…DSC_0022

“Hei på deg sveis…”DSC_0030

Sheela raser rundt i full fart og koser segDSC_0038

DSC_0047

På vei hjemDSC_0065

* * * * *

I fjæraDSC_0018

DSC_0025

Sheela i armene til gubbenDSC_0032

Ikke så veldig fint her, etter stormen som herjet i jula, men det spiller ingen rolle for Sheela som hadde mye å snuse på.DSC_0035

8 kommentarer:

  1. Så mange fine og morsomme bilder :)

    Her er mars vanligvis vintermåned, men nå ser det ut som det er bittelitt vår.

    Jeg gleder meg til all snøen og slapset er borte, slik ut i mai en gang...

    SvarSlett
  2. Ja, nå har jeg storkosa meg med herlige bilder/video ;)) Hun er i superform vesle Sheela..hihi..og veldig fjong og fin da. Jeg synes til og med at hun har vokst litt..eller kanskje det er mye pels?? Dessuten ser hun sååå stolt ut der hun sitter i framsetet på bilen ;)) Artig ja...
    Her er det så å si fritt for snö igjen, og snart livner det vel til i skogen med ormer, jordveps, og diverse kryp...og ikke minst flotten da :O Vel, uansett er det trivelig at våren er på gang...

    SvarSlett
  3. <3 Dette er verdens nydeligste voffe-loff <3

    SvarSlett
  4. HEIDI: Tusen takk :)
    Snøen smelter fort hos oss nå, siden det er ganske mildt. Deilig :)
    Er en stund til mai enda... :(


    MUTTER'N: Tusen takk :)
    Hun har vokst litt ja, både pelsen og vekten ;) Hun veier 4,8 kg nå.
    Hun er rolig og snill når hun først kommer inn i bilen, men hun er ikke noe ivrig på forhånd :(
    Ja, våren med div. krypdyr er tragiskt :(


    ANONYM: TUSEN TAKK :) Så koselig at du synes, og jeg er veldig enig...helt objektivt altså... :p

    SvarSlett
  5. Haha, søte lille Sheela ble jo helt borte i snøen, stakkar :p

    Trives hun med å sitte i bilsele?

    SvarSlett
  6. CARINA: Ja, det ble aaaalt for mye snø for henne...hehe.

    Hun trives med å sitte i bilbelte ja :) Prøver å venne henne til bur også, men det er IKKE populært. Kommer til å bruke bilbeltet mest, men noen ganger kan det være greit å ha henne i bur også. Skal vi f.eks. på ferie, har vi ikke plass til bur i bilen, så da må hun sitte mellom ungene i beltet sitt. Det synes hun er toppers, for da har hun noen å legge hodet og støtte seg på :)

    SvarSlett
  7. Fikk latterkrampe av lille Sheela sin snubling :-D Hun er så nydelig der hun farter av gårde i sin fine genser.

    SvarSlett
  8. MARI: Ja, snublingen var komisk ;) Utrolig at det skjedde akkurat i det jeg skulle til å filme...hehe.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.