søndag 12. februar 2012

Vi har fått vannfontene

Etter nesten en uke på posten, husket jeg endelig å hente vannfontenen som jeg har kjøpt gjennom Carinas powerbuy og Bristols.no i går (fredag).

Og som alltid er innpakningen spennende ;pDSC_0005

DSC_0001

Vannfontenen falt i smak hos Sheela tvert. Molly var mere skepisk, men i dag (lørdag) drakk hun av den. Morro :)  Når jeg viste den til Gilbert ville han ikke drikke, men det har jo bare gått en dag ennå. Kan jo hende han har vært bortpå mens vi har vært borte også.

DSC_0014

Er veldig fornøyd med den. Det er en liten dur i den, som er litt irriterende om man begynner å lytte. Jeg satte den nemlig opp på stua til å begynne med for å følge med, men har flyttet den nå. Gubben la ikke merke til lyden da…hehe. Synes vannet ser så forfriskende ut at jeg får lyst til å drikke av den selv…haha ;)

6 kommentarer:

  1. Den var kjempefin! Vi hadde en vannfontene vi også, men kolben sprakk, og den byttet vi ut da vi var med på Oppgrader på TV2 før jul. Skal kjøpe ny, men venter til vi skal til Sverige på utstilling!:)

    Håper alt står bra til med deg. Har lagt syk litt i dag med forkjølelse og feber.

    Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei riktig god helg videre!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. HAKRILAS: Ja, ble veldig fornøyd :)
    Synd jeg ikke fikk med meg oppgrader. Glemte det helt bort, ettersom jeg ikke følger med det programmet til vanlig. Kjedelig :(

    Trist at du er forkjølet :( Heldigvis har jeg berget for det i vinter. (Bank i bordet) Du får ha masse god bedring :)

    Ha en god helg videre du også og en god natt :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  3. Så flott ! Får håpe Gilbert venner seg tiøl den. For Chloe tok det over en måned faktisk.

    Jeg har fontenen i stua, og hører den stort sett ikke. Hvis den lager mer lyd enn vanlig, pleier jeg å vri litt på lokket, eller flytte litt på den. Da gir det seg somm regel.

    Den lager også litt mer lyd dersom det er på tide med vask eller påfyll.

    niesa på to år stakk hele fjeset oppi og drakk som bare det. Dukka opp igjen klissvåt i hele fjeset og blid som ei sol :p

    SvarSlett
  4. Å så spennende! Vi rakk aldri den powerbuyen, noe jeg angrer meg grønn på. Fine pelsballer du har, forresten <3

    SvarSlett
  5. Kanskje det hadde vært noe for Amanda, som ikke drikker vann :) Håper vanndrikkingen kommer med alderen, klarer ikke se for meg hvor stor vannfontene vi måtte ha til en voksen Amanda :p

    SvarSlett
  6. CARINA: Regner med at Gilbert også venner seg til den etterhvert ja.
    Til å begynne med stod den veldig nært go'stolene, og da var duren irriterende, men satte den litt lenger unna og da går det greit. Prøvde tipsene dine uten hell, duren var likedan. Uansett er jeg veldig fornøyd med den :)
    Skjønner godt niesen din...hehe, vannet ser jo veldig forfriskende ut ;)


    TONJE: Det var synd du ikke rakk det, for jeg liker den veldig godt :) Og Sheela og Molly drikker vann fra fontenen framfor vannskåla.
    Tusen takk :)


    HEIDI: Ja, kanskje det ;)
    Samtidig får hun vel nok vann gjennom fòret du bløter opp :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.