lørdag 18. februar 2012

“Stellebord”

Har tenkt å kjøpe hundestellebord for å ha på badet siden Sheela må dusjes og fønes jevnlig. Hittil har jeg brukt det store klorestativet til kattene som jeg drar inn på badet hver gang (toppen er nemlig i ståhøyde), men det er veldig “tungvint”. Har hendt at jeg børster henne der også, men toppen er ikke så bred. Så kom jeg på idèen om at jeg kunne bruke spisestua istedet. Utmerket å bruke den som midlertidig stellebord istedet for å børste i go’stolen, på gulvet eller klorestativet. Så nå tar vi alt stell her, inkludert kattebørsting. Det har også blitt en ypperlig soveplass til Molly…hehe.

DSC_0029

En spisestue kan brukes til mangt, når man så å si aldri spiser der. Her hadde gubben “hjemmekontor” en vending. Toppers for Molly…

DSC_0001

Passe mengde rot èn plass, blir som en magnet på mere rot…hehe.

DSC_0002

 

* * * * *

Nydusjet…DSC_0013

…og klar til føning.DSC_0014

 

 

Dette problemet har vi heldigvis unngått forløpig…funny-pictures-you-left-us-in-the-baff-water-way-too-longKilde: http://icanhascheezburger.com/

8 kommentarer:

  1. Det kan nok være smart med et stellebord i riktig høyde. Smart at du fant ut en løsning!:)

    Ser ut som om Molly koser seg da!:) Når jeg sitter på arbeidspulten min skal jeg være sikker på at det kommer en katt eller to og legger seg midt i bunken av papirer. Jo mer rot jo bedre for dem!:)

    Ønsker deg en kjempefin lørdagsettermiddag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Kjempeflott stellebord, og så stort ;)

    Tror du skal passe på så du ikke glemmer Sheela i badevannet ja...

    SvarSlett
  3. Tipper vovven ble fin og ren etter vask og føhn! <3 :)

    SvarSlett
  4. HAKRILAS: Ja, det var kjekt å sitte ved spisebordet.
    Gilbert også liker å ligge i rot, men han holder seg unna bord. Vi var vel flinkere med oppdragelsen da vi fikk han...hehe, men har ikke hjerte til å jage vekk Molly ;) Papirene til gubben får heldigvis ligge i fred da :)
    Ha en fin søndagskveld :)
    Bloggklem gro


    HEIDI: Ja, det er bare å breie seg ut der...hehe.
    Hadde ikke vært noe særlig å glemt henne nei ;)


    ANONYM: Huffda...glemte å ta bilde av henne etterpå for å vise hvor vakker hun ble ;)

    SvarSlett
  5. Naaw, så søt liten nydusjet en da! Hun ser litt fortvilet ut :p

    Jeg burde være flinkere til å lære bikkjene å bli børstet på bord. Vi har jo til og med stellebord.

    Istedet blir det til at jeg drar de opp i fanget i sofaen, og ender opp med hundehår overalt :o

    SvarSlett
  6. CARINA: Hehe...ja, hun er ikke så glad i å dusje. Så når jeg skal dusje stikker hun ut av badet og kommer ikke tilbake før jeg er ferdig.

    Jeg er ikke så dreven som deg med børsting, så da er det lettere å kamme på bordet/stellebord. Synes jeg kommer til bedre da, for da kan jeg "vri og vende" litt mere på henne...hehe. Men det er jo kanskje koseligst å børste i sofa'n da, selv om det blir hårete ;)

    SvarSlett
  7. Åh, herregud for et grusomt vesen du har lagt ved bilde av. Du må for all del ikke glemme Sheela i badevannet. Huff!

    Katter har en magnetisk tiltrekningskraft til rot, de er rare. Dog veldig søte :-)

    SvarSlett
  8. MARI: Ja, skal passe på, kan jo ikke risikere at Sheela ender opp sånn...haha.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.