tirsdag 3. januar 2012

Ut på tur

Sheela har fått “dilla” på å springe løs, og jeg har blitt mere komfortabel med å slippe henne. Passer selvfølgelig på å være obs på om jeg ser noen før henne. Og så er det en fin mulighet til å trene innkalling på henne når hun er løs.

Her er vi på et jorde like i nærheten av huset hvor det er fint å slippe henne. 

DSC_0006

Minuset er at hun kan finne rådyrbæsj på jordet som hun spiser mad

DSC_0009

DSC_0014

DSC_0019

DSC_0027

DSC_0028

Snø i skjegget må man ha når man er ute…DSC_0035

 

 

 

Selvfølgelig måtte jeg filme også når jeg først har med kamera blunke

12 kommentarer:

  1. Hun er så fin i sin refleksvest lille Sheela. Kanskje jeg burde investere i det til BOB også. Det fins på halsbåndet, men mulig det er litt for lite.
    Kjempefine bilder og herlig video...å sånn fart det er på lille nurket ;)))

    SvarSlett
  2. Glemte å si at harebäsj er favorittgodis til BOB da ;))
    Det springer masse store gråe "tyske harepuser" overalt her...

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅÅ - som hun koser seg :)

    SvarSlett
  4. MIKKEogBOB: Ja, det er greit med refleksvest. Nå var vi bare rett i nærheten av huset, men det verste jeg vet er folk med mørke klær langs veiene når jeg kjører, selv om jeg glemmer å ha det på meg selv noen ganger...haha. Prøver å være flinkere med det nå pga Sheela.

    Hun er kjapp når hun springer ja, og det er komiskt hvordan ørene flagrer...hihi.

    Slipper utgift på hundegodis du da :p



    ANONYM: Ja, hun storkoser seg når hun får springe løs. Nesten så hun har blitt "verre" å gå i bånd med etter at jeg begynte å slippe henne...hehe.

    SvarSlett
  5. Så godt å kunne ha henne løs, tør aldri slippe Chakira selv om hun er av en slik rase som "ikke stikker av". Har sett iveren hennes etter alt som beveger seg. Ikke alle ekorn, lemen og annet som er så ivrige på å leke.

    Det at hunder spiser dritt de finner ute er noe...ja, dritt. Vi er heldigvis nokså heldige med det. Men du kan trøste deg med at det kunne vært verre, mange hunder som ruller og gnir seg i det også, usj.

    SvarSlett
  6. HEIDI: Kjekt å ha henne løs ja. Nå vet jeg ikke hvordan hun kunne ha reagert om hun hadde sett noen/noe, siden jeg passer på å få henne i bånd før det, men hun er veldig ivrig på alt hun også. Fordelen til henne er jo at hun er så liten, sjelden folk blir redd.

    Ja, jeg å trøste meg med det...hehe.

    SvarSlett
  7. Veldig fine bilder. Ser ut som dere koser dere i snøen. Godt å se at du bruker refleksvest på hunden din! Alt for mange slurver dessverre med dette. Kledelig var den også!
    God helg!

    SvarSlett
  8. BRISTOLS: Tusen takk :) Ja, hun er faktisk veldig glad i snø...uheldigvis, siden hun klabber så mye :/

    Ikke sant vesten er fin...hihi ;) Ser den er billigere til deg enn på butikken jeg var på.
    Flott butikk som jeg må se nærmere på :)

    God helg til deg også!

    SvarSlett
  9. Sååååå kjempefine bilder og video! Du og du som Sheela koser seg!:)

    Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld, og en fortsatt riktig god og fin helg!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  10. HAKRILAS: Tusen takk :)

    Ha en fin søndag :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  11. Ser at hun koser seg! Forhåpentligvis vokser hun av seg bæsjespisingen. Hunden min fikk i hvert fall for seg at bæsj var æsj etter en stund :-)

    SvarSlett
  12. MARI: betryggende å høre at hun kan vokse det av seg!! Krysser fingre :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.