lørdag 17. desember 2011

Photo-shoot

Å prøve å ta julebilde av Sheela var et “mareritt”. Måtte ha et bilde å sende inn til julekonkurransen som Carina holder (her er alle bidragene), men Sheela er absolutt ikke noe modell-spire….(foreløpig ihvertfall)…hehe. Hun var vrang, og det var vanskelig å få henne til å sitte rolig. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan gjøre som jeg vil  confused0024 …hehe. Tror hun burde ta seg et modell-kurs hos dyrene borti svingen.

Noen brukbare bilder ble det da, og noen ikke så bra.

* * * * *

Nisselua ble vi ikke enig om. Jeg hadde veldig lyst at hun skulle ha den på, men det ville ikke Sheela.

DSC_0011

DSC_0009

“Dette gidder jeg ikke…”DSC_0010

Nisselua var det bare å gi opp. Hun vrei seg unna hver gang jeg skulle sette den på hodet.

* * * * *

Å posere med nissen gikk litt bedre. Men hun var fortsatt vrang, selv om det ikke ser sånn ut.

DSC_0013

DSC_0014

“Ferdig snart…?”DSC_0031

“Kan bite i stykker nissen istedet jeg…”DSC_0029

DSC_0032

* * * * *

Prøvde med en liten sløyfe i håret også, men den likte hun heller ikke og prøvde å pilke den bort.

Mismodig…DSC_0016

* * * * *

Til slutt hentet jeg “stornissen” for å prøve.

“Titt, titt…”DSC_0023

DSC_0026

 

Til slutt; en stk. lei hund, sløyfa holder på å dette av, pluss en oppgitt fotograf.DSC_0028

FERDIG! surnisse

Da gadd vi ikke mere, men vi fikk da ihverfall sendt inn et bidrag.

Må se om jeg får tatt noen julebilder av kattene også (må jo ha til jule-albumet).

10 kommentarer:

  1. Dette er da veldig fine bilder!
    Fikk meg en god latter, vofsen er bare helt utrolig søt!!

    SvarSlett
  2. Enig med anonym at det er fine bilder ;) Alt går ikke som man vil bestandig...greit å vise det også..hihihi..da blir det masse humor og latter :)) Herlige Sheela..ei bestemt lita fröken som vil ha et "ord" med i laget..artig ja

    SvarSlett
  3. ANONYM: Var så frustrert for at ingenting gikk som jeg ville...så var vel derfor jeg ikke likte bildene helt...haha. Fått det mere på avstand nå :p
    Artig at du likte bildene da :) Tusen takk :)


    MIKKEogBOB: Tusen takk :)
    Må nok trene henne slik at hun lærer å posere ;p

    SvarSlett
  4. Jeg likte bildene også :) Sikkert fordi jeg kjenner meg veldig igjen i situasjonen, haha.

    Tror det er flere hunder som burde tatt en prat med dyrene borti svingen, og lært litt ;-)
    Men så er det nå litt morsomt og sjarmerende med slike bilder som aldri blir som en vil også :)

    Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt fordi du har en hund du kan ha sløyfe på, neida...

    SvarSlett
  5. HEIDI: Bra det er flere som kjenner seg igjen i situasjonen ;)
    Artig lell ja, og det blir jo et "minne" om hvor vrang hun var ihvertfall...hehe.

    Tror ikke du trenger å være misunnelig på sløyfa, for den ville hun IKKE ha på seg. Får håpe hun kommer på bedre tanker når håret blir lengre...hihi.

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder! Jeg lo når jeg så bildene der hun prøver å bite i stykker nissen!:) Sheela har et kjempeherlig blikk som jeg synes er kjempeherlig!:)

    Ønsker deg en kjempefin adventssøndag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  7. *Fjooofh* Fint å se at andre har det sånn! Men skikkelig søte bilder, Sheela er nydelig uansett hvor vrang hun er! Hihi.

    SvarSlett
  8. HAKRILAS: Tusen takk :)
    Jeg kan se det komiske i bitingen nå, men ikke da jeg skulle ta bilder...haha. Ble ganske frustrert!

    Ha en fin adventskveld du også :)
    Bloggklem gro



    DYRENESHVERDAG: Tusen takk :)
    Og så bra at det er flere som ikke har så samarbeidsvillige dyr ;)

    SvarSlett
  9. Jeg må bare si at jeg synes disse bildene var kjempesøte!

    Jeg synes bilder hvor dyra ikke sitter som "tente lys" og poserer, ofte er finere enn de bildene hvor allle sitter fint.

    Dyra mine (særlig bikkjene) går liksom bare inn i "poseringsmodus", som innebærer å bare sitte der, til de får godis :p Litt kjedelig, for å være ærlig.

    SvarSlett
  10. CARINA: Takk for det :)
    Jeg var så lei og frustret da jeg skulle ta bilde, at jeg nok hadde foretrukket en "kjedelig" hund...hehe. Hun har jo valpefakter ennå, så ALT skal bites på hele tiden :/ Til og med kameraet!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.