tirsdag 13. desember 2011

Kveldstur

mini-graphics-winter-966069I går kveld tok jeg med speilrefleksen da vi gikk en kveldstur. Tok det rundt halsen og stappet det inni dunjakka. Så veldig rart ut med en stor klump på brystkassa, men… Så i kveld har jeg bestilt meg selv julegave på nettet. En liten og praktisk kameraveske jeg kan ha med på tur. Får håpe den blir brukbar, visst ikke er det ikke det store tapet. Den var på salg og jeg kom helt tilfeldig over den, flaks, så da måtte jeg bare bestille. Den kostet 165,- (nedsatt fra 365,-), og det er det ikke noe å si på. Litt kjedelig at den var blå da :/ Pytt, pytt…bedre enn å ha det inni jakka ihvertfall…haha.

DSC_0006

Vedig mye snutearbeid i snøen…DSC_0005

DSC_0007

DSC_0013

DSC_0011

Fikk et brukbart bilde i fart også :)DSC_0012

Full fart…DSC_0021

8 kommentarer:

  1. Lille snøfnugget ;o)
    Hun er så søt!! Flere bilder!
    Vov-vov :o)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder! Du bare ser av bildene at Sheela stråler glede!:) Ønsker deg en kjempefin tirsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  3. Koselige bilder med Sheela i snöen :) Den lar vente på seg her ja :( Så ble det "turveske" også da..hehe..Da jeg kjöpte kameraet fikk jeg med ei svart lita veske, men som oftest når jeg vandrer i närområdet, tar jeg fortsatt med det lille gamle apparatet. Det er så enkelt å putte i lomma ;)))

    SvarSlett
  4. ANONYM: Tusen takk :)
    Koselig kommentar :)
    Likte 'lille snøfnugget', så det skal jeg bruke som overskrift når jeg skal scrappe bildene ;)


    HAKRILAS: Tusen takk :)
    Ha en fin kveld du også :)
    Bloggklem gro


    MIKKEogBOB: Heldigvis er det ikke så mye snø, slipper å måkke (om man ikke gidder...hehe), men det er nok til at Sheela får snøkladder på seg.
    Enkelt å bare ha et kamera man putter i lomma ja. Vurdere å kjøpe meg kamera-mobil, for den har man jo alltid med seg og tar liten plass. Kjell og ungene klager på den jeg har nå (den er ikke helt til å stole på), så vi får se hva det blir til.

    SvarSlett
  5. Flotte bilder :) Og så greit å kunne bruke langline på tur.

    SvarSlett
  6. HEIDI: Tusen takk :)
    Greit med langline ja. Og så er den rååååsa, slik at det er lett å se den :p

    SvarSlett
  7. Stilig løpebilde! Nydeelige bittelille vofsen!

    Mitt kamera er såpass lite at det er ikke noe problem å ha det inni jakka, eller i lomma.

    Det forrige jeg haddde, derimot, var en innmari stor sak. Skaffet etterhvert veske til det også. Det hjalp da litt :)

    SvarSlett
  8. CARINA: Tusen takk :)
    Det er jo egentlig bedre med et kamera som er mindre. Blir vel brukt mer da. Er spent på hvordan kameraveska jeg bestilte er.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.