mandag 26. desember 2011

Katteburet

Nå har katteburet gått tilbake til rettmessige eier. Og Molly er veldig fornøyd med det…hehe

DSC_0002

Molly har alltid likt å ligge i katteburet som til vanlig står på boden. Men fram til nå har Sheela lånt det. Nå har hun derimot sluttet å ligge i det, så Molly har fått det tilbake. Sheela er ikke større enn kattene, men hun er breiere/mere robust, så spørs om hun synes det ble litt lite. Skal kjøpe en hundeseng til henne istedet, men i mellomtiden har jeg lagt til ei dyne på stuegulvet til henne. Passer bra at salget begynner snart :)

DSC_0001

l2

Ellers var jeg og gubben på en kjempeflott luftetur med Sheela før i dag. På et friluftsområde traff vi på 2 stk. med hunder (en labrador og en golden retriver). De hundene løp løs (var vedig snille), så vi fant ut at vi skulle slippe Sheela også. Og som hun storkoste seg og sprang :) Kjempeartig å se på. Nesten så jeg er “giret” ennå når jeg tenker på det…haha. Synd jeg ikke hadde med kameraet. Prøvde litt innkalling på henne, og hun kom faktisk springene til meg, men hadde ikke tid til å få go’bit før det var full fart igjen…hihi.

Første gangen vi var der, men skal definitivt tilbake.

7 kommentarer:

  1. Å så morsomt å kunne la hunden løpe fritt sammen med andre hunder. Og så godt som de har av de noen ganger. Tenker hun er sliten i kveld :)

    SvarSlett
  2. Du hadde nok fått et kjempefint videoopptak der, om du hadde tatt med kamera ;) Tenker Sheela kosa seg ja :)) Det blir jo ikke den slags lek med de "säre" kattene da...hihi

    SvarSlett
  3. HEIDI: Ja, hun storkoste seg og sprang sammen med storhundene.
    Var litt redd for om hun kunne stikke av ettersom vi ikke har innkallingen på plass, men tok sjansen likevel. Hun har vært så sliten i kveld at det er så vidt jeg har fått henne med ut for å tisse...hehe.


    MIKKEogBOB: Ja, hadde vært artig å hatt et opptak av det. Og vi var heldig som traff på de snille hundene også. Var noen "sinte" som gikk forbi i bånd.
    Hun fikk skikkelig utfolde seg og springe.

    SvarSlett
  4. Jeg koser meg kjempemasse med oppdateringene dine om kattene og Sheela!:) Kjempekoselig å lese!:) Høres ut som om Sheela koste seg når dere var på tur!:)

    Ønsker deg en kjempefin og god romjul!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  5. HAKRILAS: Tusen takk :) Og Sheela hadde det som plommen i egget der.
    Morro og koselig med dine oppdateringer av småtassene også :) Artig å følge med på utviklingen deres :)

    Ønsker deg også en flott romjul :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  6. Åh kan tenke meg det var stor stas for både Sheela å løpe løs og leke! Da var hun nok lykkelig! :D

    Slike bur er visst veldig populært til kattepuser. Mine liker også slik "huler" :)

    SvarSlett
  7. CARINA: Ja, hun syntes det var artig. Og så var det første gang hun ikke ble "trampet på", siden hun er så liten.

    Molly har alltid likt å ligge i buret, men ikke Gilbert. Men heldigvis er han ikke "redd" buret, ettersom vi bruker det når vi skal til dyrlegen.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.