mandag 5. desember 2011

Katte-sitater


A man is like a cat; chase him and he will run - sit still and ignore him and he'll come purring at your feet.
- Helen Rowland -

* * * * *

Everything comes to those who wait... except a cat.
- Mario Andretti -

* * * * *

If a cat does something, we call it instinct; if we do the same thing, for the same reason, we call it intelligence.
- Will Cuppy -

* * * * *

If a dog jumps into your lap, it is because he is fond of you; but if a cat does the same thing, it is because your lap is warmer.
- Alfred North Whitehead -

* * * * *

The ideal of calm exists in a sitting cat.
- Jules Renard -


 

1065596kanygnvzak

14 kommentarer:

  1. Skaper stemning denne julenissen din ;)) Og ord til ettertanke i teksten under. Lett å stresse for mye ja:)
    Koselig å höre at det går bra for Sheela på kurset. Ei dyktig lita fröken ;)

    SvarSlett
  2. MIKKEogBOB: ja, synes nissen var søt. Egentlig skal han røre på seg (gif-nisse), men det skjer ikke. Kanskje fordi jeg satte ham i sidekolonnen...

    SvarSlett
  3. Juleblogg jo! :D

    Det er morro å lese kattesitater. Det er liksom noen ting som er så typisk katt, at man er bare nødt til å kjenne seg igjen :p

    SvarSlett
  4. CARINA: Litt jul i kolonnen ihvertfall...hehe. Resten ble vinteraktig. Det var den bakgrunnen jeg likte "der" hvor vi forandrer utseendet (har ikke anelse på hva det heter). Gjorde det veldig lettvint :p

    Jeg også synes sitater er artig, så det prøver jeg å samle på. (Hender jeg bruker noen når jeg scrapper.)

    SvarSlett
  5. Veldig pene sitater! Katter er veldig herlige dyr, altså! :-D

    God kveld. :-)

    SvarSlett
  6. DYRENESHVERDAG: Morsomt med sitater synes jeg. Jeg må vel begynne å finne hundesitater også nå...hehe.
    Og veldig enig i at katter er herlige dyr ja :D

    Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
  7. Hehe, måtte le av den første der, og den med ventinga xD Katter altså <3

    SvarSlett
  8. HANNE: Så morro at du likte dem ;)

    SvarSlett
  9. Åh, så søt Sheela er! :D Tanta mi hadde en Bichon Frisè som het Doffen, han var tur kompisen min når jeg var liten :P

    Og Gilbert :O Aah, herlig pusemann <3 Og Molly er nydelig også :)

    SvarSlett
  10. HANNE: Tusen takk :) Synes jo selv også at alle tre er herlige ;)

    Doffen var et artig navn :) Det er jo en lignende hundetype Sheela er faktisk.

    SvarSlett
  11. Jeg liker så godt utsagnene du finner. Mulig jeg må låne noen :-)

    SvarSlett
  12. MARI: Her er det bare å forsyne seg ja ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.