søndag 18. desember 2011

Julevasken

Rengjøringstips:

Hvis du har et rotete hjem skal du gjøre følgende:
1: Opprett en ny mappe på din PC
2: Navngi mappen "rot i huset"
3: Ta ett glass vin
... ... 4: Høyreklikk for å slette mappen
5: PC'en vil deretter spørre: "Vil du fjerne rot i huset permanent?"
6: Klikk på JA knappen
7: Plasser beina på bordet, drikk vin og kos deg ;26354-clipart-illustration-of-santa-in-uniform-vacuuming-carpet-with-a-vacuum-by-dennis-cox-at-wackystock

* * * * *

Må vel kanskje nevne at jeg er i litt “dårlig humør” i dag, da jeg driver å vasker til jul, selv om jeg ikke tar det så nøye. Venter med den skikkelige tak og vegger vasken til etter jul. Gubben sier at det soter av talglysbrenning, og at det derfor er bedre å ta det senere. Så da tar jeg han på ordet og venter gladelig…hihi. (Nå har jeg en liten pause.)

Kanskje jeg burde ta “mitt eget råd” ovenfor? thinking-006

 

6 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha!:) Smart tips dette der ja!:) Vi har drevet og vasket skap og skuffer på kjøkkenet, og i ettermiddag er det badet som står for tur. Ellers skal vi ta vanlig fredagsrengjøring.

    Ønsker deg en kjempefin adventssøndag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. HAKRILAS: Ja, var morsom den ;)
    Gjør som deg jeg også; ekstra på kjøkken og bad og ellers vanlig fredagsrengjøring.

    Ha en fin adventskveld du også :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  3. Her i huset tar vi julevasken helt med ro! Det blir ikke noe vask av tak og vegger her heller, bare litt rydding og gulvvask.

    Håper du får tid til å kose deg skikkelig med dine tre små, etter du er ferdig for dagen da! :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. CARINA: Får tid til trion'n ja, siden jeg er ganske "avslappet" med julestress.

    SvarSlett
  5. Man kan jammen ordne mye via data'n, og tenk om dette hadde funka da..hihi??? Ååå, det hadde värt superskjönt:D Vil jo helst bare gjöre saker man liker ;))

    SvarSlett
  6. MIKKEogBOB: Er det ikke i Japan de har laget robot-sykepleiere da? Så man kan gjøre mye med data'n...etterhvert ihvertfall ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.