tirsdag 27. desember 2011

Julefotograferingen

animal-graphics-cats-479652Hadde lyst til å ha julebilde av kattene. Og så er det så koselig minne å ha i albumet.

Men Gilbert var absolutt ikke i humør da jeg skulle fotografere, og gubben som stod og så på lo og sa forbauset; “han sitter jo bare der!” Jeg ville ikke holde på Gilbert så lenge siden han ikke hadde lyst, så det ble ikke så mange bilder å velge i på han. Mange ble likedan, ettersom han bare satt der…

Han ser litt sint ut siden han ikke var i humør, så det er utrolig at jeg i det hele tatt fikk ta bilde av han. Snille Gilbert som gjør som matmor vil!

DSC_0067

DSC_0066

DSC_0068

Molly måtte også til pers. Og hun er nesten aldri sur…hehe. Var flink hun også, men jeg prøver å være kjapp slik at jeg ikke “plager” dem så lenge! Myyye enklere å ta bilde av kattene enn Sheela…haha. Og så slipper jeg å lokke kattene med noe. Jeg bare setter dem der jeg vil ha dem! …og håper de ikke stikker av før jeg er ferdig :p

DSC_0072

DSC_0083

DSC_0086

DSC_0085

hopper

5 kommentarer:

  1. Så snille og fine julepuser! :)

    Her er det motsatt... bikkjene sitter der til jeg er ferdig, kattene poerer når det passer dem. Ikke ellers :p

    SvarSlett
  2. Så kjempefine bilder! Jeg har aldri prøvd å ta slike bilder av kattene våre, men neste år har jeg lyst til å prøve det.

    Ønsker deg en kjempefin romjul!:)

    Bloggjuleklem fra Toril

    SvarSlett
  3. CARINA: Ja, spesielt Molly er utrolig snill :) Gilbert er en del "slem" til ungene, men aldri meg og gubben.

    Kan ikke bruke lang tid på fotograferingen da, for da blir de utålmodig, men i forhold til Sheela er de som "lam"...haha.


    HAKRILAS: Tusen takk :)
    Ja, dine er sikker supersnille til sånt, ettersom de er vant til å bli håndtert mye på utstilling. Du må prøve neste år ja :)
    Fortsatt fin romjul til deg også :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  4. Tror nok alle dyrene våre blir glade når "julestyret" er over..hihi ;)) Ikke så rart dem blir lei all fotografering med diverse "nisseting" :))) Det er et helt år til neste gang Gillegutt ;)

    SvarSlett
  5. MIKKEogBOB: Spørs da, om vi ikke finner på noe annet de må posere med...haha. Går fort til påske :p

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.