fredag 30. desember 2011

Julefotograferingen med Sheela

dog_in_santa_hatSelv om jeg ble oppgitt første gangen jeg skulle ta julebilde av Sheela, måtte jeg prøve en gang til, i.o.m. jeg skulle fotografere kattene også. Denne gangen visste jeg hva jeg gikk til ihverfall…haha!

Gikk litt bedre denne gangen. Nisseluen klarte å holde seg på hodet lenge nok til at jeg fikk knipset et par bilder… ;)

DSC_0060

Likevel ble det flest bilder av nisseluen på skeiven eller at den detter av…

DSC_0043

DSC_0050

DSC_0024

DSC_0023

Rister av seg lua luesnurrhvaDSC_0026

Myyyye bedre sånn…DSC_0027

DSC_0035

DSC_0038

l2

8 kommentarer:

  1. Er dette denne julas søteste nissevovve??? JA :O)
    Hadde jeg hatt henne i huset du....
    Suss på snuten fra meg ;o)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte bilder av Sheela! Hun er bare kjempesøt!:)

    Ønsker deg en kjempefin nyttårsaften, og et riktig godt nytt år!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  3. ANONYM: Åhhh...så KOSELIG at du synes :) Spørs om hun blir innbilsk nå da ;)
    Sheela sender en stor smask tilbake :) De er hun god på, selv om de er litt for bløte.


    HAKRILAS: Tusen takk :)
    Godt nytt år til deg også! :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  4. HEI.Ja no er dette året snart omme,håper det nye blir bedre ,eg tok en kvilepause før jul og den har eg ennda,og har tenkt og ha den så lenge det passer meg,(egoist)ja det prøver eg og bli,litt ivertfall.
    Er så morsomt og sjå på bildene dine,denne voffsen er en hjerteknuser,Er sååå herlig,også skjønne pusen,er så flott,men hadde du ikke to puser.Må kose dere i kveld ,Sheela blir kanskje redd visst det er mye smelling,får ta henne med under dyna.Så ønsker eg dere ett riktig GODT NYTT ÅR,takk for gamle året.og takk for fine kommentarer.
    Mange varme nyttårsklemmer fra Magnhild.

    SvarSlett
  5. GILLISEN: Egoistisk må man være noen ganger ;) Så da er det bare å ta hvilepause så lenge du vil :)
    Tusen takk for det :) Mange som blir begeistret for henne når de ser henne, og det er morsomt.
    Heldigvis gikk det greit på nyttårsaften med henne også. Var veldig spent på det.
    Selv takk for koselige kommentarer, og godt nytt år til deg og dine også :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  6. Nydelig nissehund! Sheela vet best, hvordan nisselua bør sitte ser jeg!

    Ser ut som on hun har vokst en del?

    SvarSlett
  7. CARINA: Ja, hun måtte ha et ord med i laget :p

    Hun har vokst masse siden vi fikk henne ja. Da var hun 1,5 kg og for en mnd siden var hun 2,6 kg. Så hun har blitt "stor"...hehe.

    SvarSlett
  8. Hmm...skrivefeil på vekta (for en måned siden), det skulle stått 3,6 kg. Og i dag til dyrlegen veide hun 4,1 kg.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.