torsdag 29. desember 2011

I fjæra

Vi har vært på det samme friluftsområdet som sist, men denne gangen møtte vi ingen hunder. Jeg hadde med kamera da, og for første gang har jeg lært meg å sette sammen videosnutter. ENDELIG!  Var jo egentlig kjempeenkelt når jeg først begynte. Rart hvordan en ser mørkt på enkelte ting. Og så er jeg er vel omtrent den eneste som ikke har musikk på data’n, så det ble en mute-video (om jeg kan kalle det det). Pytt, pytt…kan ikke lære å gjøre alt samtidig…hihi tongue

OBS….bilderas!!! biggrin

Sheela koste seg likevel om det ikke var noen hunder der og sprang fornøyd løs.dog11DSC_0049

DSC_0028

DSC_0036

DSC_0015

DSC_0019

DSC_0021

DSC_0045

DSC_0060

DSC_0063

DSC_0067

Dette friluftsområdet ble åpnet i fjor, etter å ha vært et militært område. Flott plass ca. 10 minutters kjøring fra huset vårt.

 

Filmen er jo selvsagt så som så. Jeg er bare glad jeg har lært meg å sette snuttene sammen, for enkelte filmsnutter blir lange uten at det skjer noe og da er det greit å kunne klippe vekk litt. Den ble kanskje litt laaaaaang da……

9 kommentarer:

  1. Så fine bilder og film, slett ikke lang, artig å se hvordan hun koser seg, så mye spennende å snuse på da gitt :o) Synes du har klippet filmen bra jeg, og tekstet var den også! ;o) Liten Labbetuss ja, veldig søt og sjarmerende. Vovv!!

    SvarSlett
  2. ANONYM: Så bra at du synes :)
    Har nettopp vært der nå også (ny favorittplass...hehe), men ingen hunder å hilse på i dag heller. Var ikke så fint vær, sikkert derfor, så tok heller ikke med kamera.
    Kjekt å ha en plass hvor en kan slippe henne løs.

    Var litt artig enedelig å lære seg hvordan en lager filmsnutter ja :) Kanskje det blir min nye "dille"...haha :p

    SvarSlett
  3. Masse fine bilder av Sheela, og utrolig morro å se henne på den flotte videosnutten ;))

    SvarSlett
  4. Fine bilder og flott video :) Synes du gjorde det kjempebra med redigeringen.

    Det er flaut, og ikke bare litt heller, men jeg har enda ikke prøvd videoen på kamera mitt. Jeg glemmer det bare, men nå skal jeg se om jeg får filmet litt snart.

    SvarSlett
  5. MIKKEogBOB: Tusen takk :)


    HEIDI: Tusen takk :)

    Ja, du må prøve å filme litt og legge ut en snutt av Chakira :) Hadde vært artig å sett.

    SvarSlett
  6. Så kjekt med video,må lære meg det eg også .har så mye filmer,er bare det att vi må gjøre de om ett eller annet for filmkamerat mitt er i HD,så det er mye styr,får få sønnen min til og lære meg dette,.
    Mange bloggklemmer fra Magnhild.
    GODT NYTT ÅR.

    SvarSlett
  7. GILLISEN: Ja, video er et koselig minne å ha for alltid.
    Får håpe du får til å gjøre om videoene dine. Skjønner meg ikke på sånt jeg heller.

    Bloggklem gro

    SvarSlett
  8. Haha, så mosrsomsøt hun er, der hun bjeffer (?) på bølgene. Ser at hun storkoser seg :)

    SvarSlett
  9. CARINA: Ja, hun storkoser seg når hun får løpe fritt :) Artig å se på henne.
    Bølgene skvatt hun bare av, siden de laget litt lyd (hun er ikke vant til den lyden).

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.