tirsdag 29. november 2011

Ut på tur

I dag gikk jeg og Sheela en tur på et jorde et par minutter fra huset. Været var brukbart, kom bare noen få regndråper, men all snøen som hadde kommet til første advent er nå borte.

Hadde med langline slik at hun fikk springe litt.

DSC_0007

DSC_0015

DSC_0029

DSC_0026

Sliter veldig med å ta bilde mens hun er i fart. Alle blir uklare. Kjedelig :(

Vis album

DSC_0021

DSC_0024

En liten videosnutt (som brått avsluttes...hehe).
Sliter forresten med å filme bra også. Ingen vits med dyrt kamera...haha.

video

7 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder, og det lyser på lang vei at hun koser seg!:) Kjempefin video også!:) Jeg storkoser meg når jeg leser siste nytt om Sheela og kattene!:)

    Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Bildene er fine, og motivet også ;-)

    Sliter litt med det å ta bilder "i fart" her også, får håpe øvelse gjør om ikke mester, så litt bedre. Hos deg er de ikke så uskarpe som de blir hos meg.

    SvarSlett
  3. HAKRILAS: Tusen takk :) Ja, hun koste seg veldig på jordet.

    Ha en fin onsdag :)
    Bloggklem gro


    HEIDI: Takk for det :)
    Blir masse bilder som blir uklare hos meg :( Til og med når hun sitter i ro. Men som du sier må man bare øve og øve. Kanskje jeg må finne frem bruksanvisningen snart...hehe.

    SvarSlett
  4. Ja..det er litt å sette seg inn i med de större kameraene..men morro også når det "klaffer" skikkelig. Synes bildene dine blir bra jeg!!!
    Men Sheela bryr seg nok ikke om det..hun vet å kose seg hun ;)))

    SvarSlett
  5. Den vovven er bare så søt og artig!
    :o)

    SvarSlett
  6. Herlig avslutning på videoen, synes nå jeg :D

    Langline er genialt! Brukte det en del på Isha-bikkja før jeg stolte helt på henne.

    Jeg synes bilder utendørs i "dårlig" dagslys har lett for å bli uklare. Det er for lyst til at blitsen slår inn, men for mørkt til at bildene blir klare...

    Men det kan jo hende at jeg også kunne hatt nytte av å lese bruksanvisningen!

    Synes nå uansett at bildene var fine :)

    SvarSlett
  7. MIKKEogBOB: Ja, det er veldig artig når man får et par "blinkskudd", selv om det skjer sjeldent...hehe. Jeg bruker de bildene som blir dårlig også jeg (i scrappinga). Synes det er fine minner likevel.


    ANONYM: Tusen takk :) Må bare si meg enig i det...hihi. Men hun er veldig rampete også, eller dvs. bitete (om det er et ord). Skulle nesten hatt et bilde av det også :p


    CARINA: Haha...det er vel nesten et fenomen at ingen leser bruksanvisninger ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.