tirsdag 22. november 2011

Sheela har kledd på seg

Siden en Havanais ikke har underull, kan det bli kaldt til dem. Måtte derfor få tak i noe for å ha på Sheela. Hun kan jo ikke fryse!

Egentlig skulle jeg bare ha noe billig, ettersom hun vokser ennå, men endte opp med en Hurtta varmedress til 750,-. Forbaska selger…hahaha.

DSC_0001

DSC_0003

DSC_0005

Bildet er linketImage00034_1111

 

Anleggsarbeidet med veien forbi huset er endelig ferdig og muren har blitt satt opp igjen, så i dag begynte jeg med å sette ned hekken i jorda. For et grisearbeid. Jorda var søkke-tung, og det merkes godt på min dårlige rygg. Går nok noen dager før jeg blir ferdig.

DSC_0007

DSC_0016

DSC_0017

DSC_0018

 

En stk. grisepurke etterpå!  animal-graphics-pigs-773262DSC_0023

10 kommentarer:

  1. Ajajaj...så söt og fin lille fröken Sheela ble i sin nye varmedress ;) Og med rosa halsband :)) Ser ut som Gille blir overraska når han ser henne "påkledd"..hahaha..Har kost meg med en herlig bildeserie Gro :) Lykke til med bading av "grisepurka" da (lol) Og pass nå ryggen din!!

    SvarSlett
  2. Du verden - så nydelig den vovven er! :) Flott varmedress, han er en heldig fyr <3

    SvarSlett
  3. MIKKEogBOB: Tusen takk :)
    Det var ikke så enkelt å få føttene rene i dusjen...hehe. Så møkkete har hun aldri vært!




    ANONYM: Tusen takk :)
    Og takk for koselig kommentar :)

    SvarSlett
  4. Så flott hun ble i varmedress, får håpe hun ikke vokser veldig fort :P

    Det så passe gjørmete ut der ja, gjørmebad skal jo være bra....

    SvarSlett
  5. HEIDI: Det blir spennende å se hvor lenge den passer ja.

    Det gjorde underverker med gjørmebad ja, både på meg og Sheela. Vi skinte begge to etter dusjen :p

    SvarSlett
  6. Sheela er så nydelig! Blir hun veldig mye større?

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte bilder, Sheela er utrolig søt! Lurer på om jeg må få tak i meg et sånt lite nurk jeg også...fin kompis til Rex...:-)
    Hilsen søster

    SvarSlett
  8. MARI: Tusen takk :)
    Hun blir vel kanskje dobbelt så stor.


    ANONYM: Selvfølgelig burde Rex hatt en sånn bitteliten turkompis...hihi ;)

    SvarSlett
  9. Ja, det var en stiv meterpris! :p Men den så jo veldig god og, og det jo skikkelig kvalitet!

    SvarSlett
  10. CARINA: Ja, den var dyr, og det er litt kjedelig om hun vokser ut av den. Men sånn blir det når en skal handle i siste liten :p Typisk! Måtte ha noe å ha på henne da vi skulle på valpekurset.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.