onsdag 16. november 2011

Sheela “møter” andre hunder

Sheela har ikke møtt så mange andre hunder enda, så da er det kjekt med “web-treff” ;)

DSC_0017

(Det vises kanskje litt dårlig, men det er altså hunder hun står og ser på.)

DSC_0022

Litt skummelt…

DSC_0023

DSC_0025

DSC_0027

DSC_0016

 

 

(Noen vitser jeg har funnet på google)

2006-03-07

 

computer52

 

mbcn291l

 

BAL1302_pvw

 


 

Vi har begynt på valpekurs også. Forrige torsdag var det bare teori, men neste gang skal hundene være med. Det blir spennende. Hundene får ikke lov til å hilse på hverandre i løpet av kurset, så det blir sikkert en utfordring med en liten tass som er superglad og vil hilse på alle…hehe. Synes det var litt rart med en gang, men egentlig er det greit å lære at man ikke skal hilse på alt som går forbi.

7 kommentarer:

  1. Hahahahaha..dette var genialt (lol). Hvordan finner du på det?? Kan tenke meg Sheela syns det var litt skummelt ja...med mange "nye venner" i stua..hahaha..morsomt..
    Blir spennende å höre hvordan det går på valpekurset. BOB'en blir helt "gal" når han möter andre hunder. Han skal også hilse på alt og alle, den lille rakkeren. Dessuten er det jo slik at både unger og voksne vil klappe..klappe og kose..kose med den lille gullige sötnosen ;) Hyggelig det, men jeg PRÖVER å väre litt strengere nå, og vise hvem som er sjefen..hehe..så får tiden vise om jeg lykkes :))) MB&M önsker LYKKE TIL på valpekurset ;)

    SvarSlett
  2. MB&M: Er spent på kurset i morgen ja :)
    Har lest at mange med småhunder er lei av alle som skal klappe på småtassene.

    SvarSlett
  3. Så spennende, kan bli en utfordring at hundene ikke får hilse på hverandre, men er helt sikkert lurt med tanke på senere :)

    Ett av de største problemene jeg har med Chakira er når vi møter andre hunder, men nå er det ikke så mange som ivrer etter å klappe henne, da...

    Kjekt med nettvenner for hunder :P

    SvarSlett
  4. HEIDI: Ja, de sa det var mye bjeffing og sutring i begynnelsen, men på siste kurskveld (etter 5 ganger) var de fleste vant til det. Så jeg må nok finne på noe annet for at hun skal få treffe hunder. Noen som foreslo hundepark til meg. Så kanskje jeg skal prøve det. Er litt skeptisk også, siden jeg ikke vil at hun skal få noen dårlig opplevelse og bli redd senere. Hun er jo veldig ung.

    SvarSlett
  5. Kanskje noen fra valpekurset som kan treffes utenom kurskveldene?
    Er sikkert litt viktig å ha noen som ikke er altfor store også, så hun ikke blir skremt.
    Er det som er så synd, om de blir skremt en gang, så sitter det ofte i veldig lenge eller for alltid.

    Gleder meg til å lese om om kurskvelden :)

    SvarSlett
  6. Haha, for en "moderne" hund! Nett-treff og greier!

    Lykke til på valpekurs!

    SvarSlett
  7. HEIDI: Må innrømme at jeg synes det er litt "flaut" å spørre om å treffe noen :/ Kanskje jeg burde "henge" utenfor dyrebutikkene. Der er det alltid noen som har med bikkja si...haha.

    Ja, har lest om hunder som har blitt skremt, så derfor er jeg litt skeptisk.


    CARINA: I disse tiden må man jo være "moderne"...hihi ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.