torsdag 3. november 2011

Bloggutfordring: 7 ting dere kanskje ikke vet om meg

Jeg har blitt utfordret av Carina på bloggen http://carinajosefine.com/

Utfordringen er å skrive minimum 7 ting som dere sannsynligvis ikke vet om meg. Nå er jeg en utrolig kjedelig person Smilefjes som rekker tunge, så jeg må innrømme at dette var litt vanskelig…hehe. Men, men…here we go:

  1. Jeg er ikke impulsiv. Må gjerne tenke både 2 og 3 ganger før det skjer noe, mens gubben er stikk motsatt…hehe.
  2. Til resten av familiens “fortvilelse” samler jeg på alt. Har veldig vanskelig for å kaste ting. Der er gubben også stikk motsatt…hihi. Da er det ekstra artig når han får høre det når han har kastet noe som han senere får bruk for. Må jo ta igjen for alle sukkene jeg får av alt jeg skal samle på! De har begynt å ta “hensyn” til meg da og sier; ‘du skal vel gjemme på dette?’
  3. Jeg er ikke så “damete” av meg. Klarer ikke å gå med veske, bruker sjelden sminke og er ikke så glad i shopping bl.a.
  4. Hater alt av husarbeid og matlaging. Da er det mye bedre å grave ei grøft e.l. ute synes jeg!
  5. Er kanskje litt perfeksjonist, selv om jeg ikke vil være det.
  6. Liker ikke unger, bortsett fra mine egne to (som selvsagt er verdens beste). Og så gleder jeg meg til den dagen jeg blir bestemor.
  7. Møtte gubben for snart 20 år siden på en pub/uteplass, men vi er fortsatt ikke gift (selv om ungene “maser”…hehe). Skal vi gifte oss hadde det vært morsomt å gjort det i Las Vegas med en Elvis-prest :p  Vil absolutt ikke ha noe stort kirkebryllup. Da er det bedre å gjøre det stille og rolig på et kontor synes jeg.

Siden jeg har “alzheimer light” er det litt vanskelig å huske hva jeg har sagt eller ikke, så mulig noen vet dette fra før. Pytt, pytt…;)

 

Meg og Sheela tatt med web-kameraetSnapshot_20111031_3

4 kommentarer:

  1. Takk for at du tok utfordringen! Morsomt å lese om :)

    Kjenner meg igjen i det du skriver med å ikke være så veldig damete :p Jeg er elendig på akkurat det...

    SvarSlett
  2. Morsomt å lese ja, synes igrunn denne utfordringen var morsom :-)

    SvarSlett
  3. Du må ikke skrive at du er en kjedelig person, for det er jeg sikker på at du ikke er! :-)

    Interessant å bli bedre kjent med personen bak bloggen også. Moro at du er en perfeksjonist og samler du også ;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.