fredag 11. november 2011

11.11.11

Måtte (som mange andre) ha med den spesielle dato’n i dag. Har jo ingenting med innlegget å gjøre, men det spiller ingen rolle…hehe

På en av tisseturene med Sheela tidligere i dag, tok jeg med kameraet. Flaks…for da fikk jeg knipset Molly og Sheela som hilste på hverandre. Molly kommer som regel alltid tuslende etter på tisseturene i hagen, men sitter som regel på avstand og observerer. Så da var veldig artig at de snuste på hverandre i og med at jeg hadde med kameraet.

DSC_0017

DSC_0020Hmm…har ikke ryddet verandaen for alle hagemøblene ennå. Pytt, pytt…snøen har jo ikke kommet enda :p

DSC_0024

DSC_0025

DSC_0026

DSC_0027

DSC_0030

Selv om Gilbert og Sheela også har snust på hverandre, holder han ennå avstand til henne.

8 kommentarer:

  1. Må först kommentere at jeg ser ei 'kjent og kjär' krukke på förste bildet..hihi..men det mest iöynefallende er jo selvsagt de to sööte små pelsdottene da ;)
    Det er en fryd å se hvor pigg, oppvakt og nyfiken Molly er på alt og alle. Hun er med overalt. Blir nok gode venninner etterhvert disse to..En koselig 'antydning' denne snusinga, og artig at du fikk fanga öyeblikket...syns MB&M

    SvarSlett
  2. MBM: Ja, Molly er veldig nysgjerrig og tusler etter. Hadde vært veldig artig om de ble ordentlige venner :)
    De har snust på hverandre mange ganger tidligere også, men jeg har aldri rukket å få tatt bilde av det.

    SvarSlett
  3. Morsomt å ha få tatt bilde av de :-) Og ser jo tydelig størrelsen på Sheela der

    SvarSlett
  4. HEIDI: Ja, Molly er nesten dobbelt så stor. Enda...hehe.
    Kattene har blitt "tung" å bære, etter at Sheela kom i hus. Da vi fikk henne var hun bare 1,5 kg!

    SvarSlett
  5. Så bra at Molly begynner å ville komme nærmere da :) Hun er nok veldig nysgjerrig, tror jeg.

    Sheela er skikkelig søt!

    SvarSlett
  6. CARINA: Ja, Molly er utrolig nysgjerrig. Og Sheela har blitt veldig glad i Molly virker det som, selv om hun enda er litt for "vill" etter Mollys smak. Men halen går som bare det når Molly kommer :)

    SvarSlett
  7. Ååååh, jeg blir valpesyk av å være her inne! Sheela er så nydelig altså:-D Jeg vil også ha valp igjen! NÅ!

    Hvorfor ble det denne rasen? :-)

    SvarSlett
  8. MARI: Hehe...ja hun er en søt liten tass...NÅR hun ikke biter ;)

    Falt for gemyttet til denne rasen. Og så er gubben og eldstedatter redd store hunder.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.