fredag 21. oktober 2011

Ut på tur, aldri sur

Her er jeg og Sheela en tur i fjæra. Vanskelig å ta bilde av henne, da nesen konstant er i bakken, eller hun kommer imot meg akkurat i det jeg skal knipse, og bildet blir uklart.

DSC_0010DSC_0016DSC_0025

 

 

Litt bedre bilder :)

DSC_0011DSC_0018

Hadde tatt på henne det gamle kattebåndet…

…som jeg til og med måtte stramme inn…hihi.

Ellers var vi til dyrlegen for å hente resept for ormkur i går. Da vi kom til apoteket hadde de ikke den størrelsen vi skulle ha, så vi fikk en større pakke. I den forbindelse spurte hun hvor tung Sheela var, og jeg som nettopp hadde veid henne hos dyrlegen sa 2 kg. “Hahahaha…hun blir vel større?” fikk jeg som svar ;p

Ja, hun er VELDIG liten, og vi får mange blikk og smil når vi tusler i gata.

Og som ung sa jeg at jeg aldri skulle ha en liten hund…rodme

6 kommentarer:

  1. Helledussen så kjempesøt hun er!:) Jeg skjønner godt at du koser deg. Hadde vi hatt et stort hus skulle jeg hatt flere dyr. Jeg elsker dyr! Kjempefine bilder!:) Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en riktig god helg!:) Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. HAKRILAS: Tusen takk :)
    Ja, det er artig med henne, men det er også en del arbeid med en valp.
    God helg til deg også :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  3. Rart hvor fort en kan forandre mening :-) Jeg skal ikke ha liten hund, hehe.
    Jeg får ikke så mange smil når jeg går tur med Chakira...haha.

    Det er bra det finnes en rase for alle, uansett om den er liten, stor, eller hva og hvordan den er :-)

    Fine bilder av henne :-)

    SvarSlett
  4. HEIDI: Skal aldri si aldri! Kanskje du ender opp med et "motstykke" til Chakira du også :p Hadde vel blitt noen blikk da om du gikk tur med dem. Stooore Chakira og en bitteliten tass...haha.

    SvarSlett
  5. Hvor mye vil hun omtrent veie som voksen? Hun er jo veldig liten, med gud så nusselig :)

    SvarSlett
  6. CARINA: Hun er go'klumpen vår ja :)

    I rasestandaren står det at de vil veie 4-6 kg, men mange havanaiser veier mere enn det.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.