torsdag 6. oktober 2011

Lambi-Molly

Molly – soft & caringlambi-mollynow even softer (after her bath)
molly_
Molly kom etter meg da jeg skulle fylle opp med flere doruller på badet, og hun skulle absolutt inni plastikken. Da måtte jo jeg selvfølgelig springe for å hente kameraet. Egentlig burde jeg vel gått med det rundt halsen hele tiden…haha. msn-emoticon-picture-taking-178
Synes det var litt snedig sammentreff at det stod ‘soft & caring’ på pakken. Passet jo bra til Molly siden hun ble ekstra god i pelsen etter at jeg badet henne…hihi.

DSC_0006DSC_0013DSC_0008


Kanskje Molly får et jobbtilbud snart! Hun gjorde seg jo bra på pakken…haha ;p18020_600x600_18020_600x600Ikke den store forskjellen…eller?fnis


To videosnutter. Har ikke lært meg å redigere ennå.
video

video

13 kommentarer:

  1. Purrfekt Purrfekt synes Mikke & Co ;) Söte Molly og hennes matmor ser et potensial i ALT..HAHAHAHA

    SvarSlett
  2. Ha, ha, ha!:) Kjempestilige bilder og videoer!:) Jeg foretrekker den Lambipakken med Molly på, for det virker som om hun har kvalitetssikret pakken!:) Ønsker deg en kjempefin torsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  3. Hihi, den var fin. Da venter vi bare på nytt design på pakkene :-)

    SvarSlett
  4. MIKKE & CO: Så bra du likte det :)


    HAKRILAS: Hehe...tusen takk :)
    Ønsker deg en god helg :)

    P.S. Har prøvd å kommentere på bloggen din, men får det ikke til :( Teksten bare forsvinner når jeg trykker på kommenter, uansett hvilken kommentar-innstilling jeg velger (dette skjer hos Magnhild også). Irritabelt!
    Vet du kanskje hva det kan være?


    HEIDI: Hmm...spørs om det blir en stund å vente...hihi ;)

    SvarSlett
  5. hei hei,morsom video,er det Molli dette altså ,er så nydelige desse pusene dine,har ei her også ,som skal undersøke all tom embalasje men denne varianten har ho ikke prøvet.Ønsker dere en riktig GOD HELG .Klem fra Magnhild

    SvarSlett
  6. Ser at du har skrevet om det kommentarproblemet her, så da måtte jeg bare prøve å kommentere en gang til...

    Men ser forresten at du har litt annerledes kommentarboks en flere av de andre blogspotblogger jeg har sett.
    Hos deg kommer det ikke opp egen "boks" en skal skrive navn nettadresse eller hva i. Det har jeg ikke tenkt over før.

    SvarSlett
  7. MAGJOOL: Takk for det :) De er søte når de er så nysgjerrig på alt.

    Har vært innom bloggen din også, men jeg får ikke til å legge igjen kommentar. Irriterende! Men jeg ser nå i ettertid at det er flere som har det problemet med blogspot. Jeg trodde nemlig det var noe rart med min pc.
    Ihvertfall er det kjempefine bilder du har lagt ut av de NYDELIGE kattene dine :)
    Håper blogspot-problemet blir fikset snart.
    Ha en god helg du/dere også :)




    HEIDI: Kanskje det er kommentarboksen som gjør forskjellen ja. For noen får jeg til å kommentere hos, mens andre ikke.

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg også har store problemer med å få skrevet og sendt kommentar til noen av bloggvennene mine på blogspot. Det er kjempeiriterende! Slik har det vært en stund her på blogspot nå.

    Fikk et tips fra en bloggvenninne at løsningen er å velge anonym, for så å skrive kommentar, og heller legge igjen navnet og bloggadressen i kommentarfeltet!

    Jeg håper blogspot ordner opp i problemet.

    Ønsker deg en kjempefin søndags kveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  9. HAKRILAS: Ja, dette er kjempeirriterende :(
    For meg så funket det ikke å velge anonym. Ikke noen av de andre valgene heller. Så løsningen for meg ble å bytte til nettleseren opera, men håper det blir orden på problemet snart ja. Til og med bloggen min funker bedre i opera når jeg er innlogget. Pussige greier!

    Ha en fin søndagskveld du også :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  10. Ntå søte Lambi-Molly! Synes Lambi burde vurdere å bytte logo ja!

    Merkelig det der, hvordan plastposer er så innmari populært!

    Og ja.. man BURDE ha kameraet i nærheten alltid! Det er jo når det ikke er der, at de morsomme tingene skjer.

    SvarSlett
  11. Carina: Ja, ikke sant de burde bytte :p

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.