mandag 24. oktober 2011

Biting, biting og biting

Kjedelig og frustrerende med all valpebitinganemlig. Gleder meg til det er over, selv om det varer en stund til. Den lille tassen har faktisk skarpe tenner.

Ting tar også tid når alt skal bites på. Om jeg f.eks skal sette på vaskemaskina, må jeg enten ta ut hvert eneste plagg av Sheelas munn (siden hun skal ta alle plaggene jeg plukker opp), eller jeg må hente plagg på gangen!

Her er den lille rakker’ns versjon av klesvask. DSC_0261DSC_0264DSC_0299

Hun har en veldig forkjærlighet for BH’er…haha. Kanskje hun er en liten feminist!DSC_0303DSC_0308

Hun tusler etter meg/oss hele tiden. Leste på et hundeforum at det var flere som var lei av at hunden fulgte etter dem hele tiden, men jeg synes bare det er koselig. Har alltid likt at kattene har fulgt etter også. Det eneste problemet er at vi må passe på så vi ikke tramper på henne siden hun er så liten. Spesielt jeg som går med sko inne. Hun er jo litt vimsete :)

I dag har vi hatt henne i 14 dager.

7 kommentarer:

  1. Hun er ihvertfall söt der hun ligger i skittentöyet og storkoser seg..hahaha..
    Men hvor er Mollyjenta og Gillegutt nå da..jamrer Mikke & Co....Molly som var så glad i å hjelpe til både med klesvask og mere til...meeowwwww ;))

    SvarSlett
  2. Misunner deg ikke valpebitingen nei, husker de sylskarpe tennene til Kaos som valp. Og ut og inn i ett sett, hver halvtime i perioder, puh.

    Men, det er mye kos og moro også :)

    SvarSlett
  3. Åååå, gratulerer så mye med den lille firbente! Jeg får lyst til å kidnappe henne gjennom skjermen. Nå har du enda mer å blogge om og jeg gleder meg til å følge med.

    Har du noen planer for henne eller er det familiehund?

    SvarSlett
  4. ANONYM: Tja...ett søtt "troll" ihvertfall...haha. Joda, Molly er med hun også. Skal vise :)


    HEIDI: Ja hun er kos, men trodde ikke jeg skulle bli såpass "frustrert" over bitinga. Hun blir bare verre og verre. Og så vondt som det er noen ganger :(


    MARI: Tusen takk :) Ja, hun er en søt liten tass ;) Hun skal kun være kosehund/familiehund. Har ønsket meg hund lenge, så nå ble det endelig :)

    SvarSlett
  5. Hehe, greit med lit hjelp med klesvaksen tenker jeg. Hjelpsomme lille frøkna :)

    SvarSlett
  6. Hehe, greit med lit hjelp med klesvaksen tenker jeg. Hjelpsomme lille frøkna :)

    SvarSlett
  7. CARINA: Hjelp og hjelp. Hun er mest i veien da...hehe :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.