torsdag 20. oktober 2011

Besøk fra storken

I det siste har det vært litt forandring hos oss.
Vi har nemlig hatt besøk av storken ;) stork2




Ei lita bichon havanais tuppe ved navn Sheela har flyttet inn. Og dagene flyr med en liten baby i hus. Det vil bl.a. si liten datatid, men det er ikke noe stort savn heldigvis. Litt verre med søvna…haha, så jeg blir tidlig trøtt om kvelden, siden vi må ut på nattlige tisseturer. Tror nok jeg må lære henne opp til å bli B-menneske hund…hihi.

Hun er nå 9 uker gammel, og veldig husvarm. Springer etter oss hele tiden. Søtt :) Gilbert og Molly har derfor “flyttet” opp til 2.etasjen. Gilbert springer vekk når han ser henne, mens Molly er litt mere nysgjerrig og “frampå”, men freser til Sheela om hun kommer for nært.

Her er litj-tuppa vår :)DSC_0088DSC_0090DSC_0092DSC_0101

Hun er som en liten hundebamse!! Da ungene var små hadde de en lekehund med batteri som hun minner meg om. Skulle vel vært å leitet den opp, men gidder ikke siden den er nedpakket og ligger på garasjeloftet. Men det hadde vært artig med et bilde av dem sammen…hehe.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse! Åhhh så kjempesøt hun er!:) Jeg gleder meg kjempemasse til å fortsette å se bilder og høre om oppdateringene om henne!:)

    Ønsker deg en kjempefin torsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Hun er bare sååå söööt og fiin det lille nurket:) Storken også, der den stolt "sliter" seg framover med bylten..hihi..Godt dere har stort hus, så Molly & Gille kan trekke seg unna litt til å begynne med. Dem vil nok bli venner med tida når dem skjönner at nykomlingen tilhörer familien nå ;)
    Ha en smukk aften. Gleder oss til å fölge dere videre. Purr..purr, boff..boff og klem fra Mikke & Bob m/matmor :))

    SvarSlett
  3. Viktig at det blir ny "logo" også nå da..hehe

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye :-)

    Noe så søtt! Dere har en travel men koselig tid foran dere :) Gleder meg til å følge med :-)

    SvarSlett
  5. Takk for det alle sammen :)

    Og ny "logo" kommer etterhvert ;)
    Må bare finne ut hvordan jeg gjør det. Husker aldri sånt fra gang til gang :p

    SvarSlett
  6. Oi, her har det skjedd ting ja! Så morro :)

    Hvordan har du klart å holde dette hemmelig for oss da? :p Hun er absolutt nydelig! Gleder meg til å følge med :)

    SvarSlett
  7. CARINA: Her har det skjedd ting ja :)

    Ville ikke si noe før alt var i "boks". Vi fikk ja til oppdretteren en uke før vi hentet henne, så det var ikke så hemmelig så lenge ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.