torsdag 15. september 2011

Overraskelse i posten

Jeg vant en gjettekonkuranse på bloggen til Carina, og i går kom det en overraskelsen i posten smil

Molly og jeg er spente (mens Gilbert har skjønnhetssøvna si)
Vis album
Se hva vi fikk gliseDSC_0009
Ballen må prøves med EN GANG…hehe.cat-ballDSC_0013DSC_0019

Rekker ikke å ta av lappen engang…DSC_0018DSC_0017
Vis album
Og så må Molly legge seg oppå alt sammen littegrann før vi fortsetterDSC_0022”Dette er mitt”



Lekepinnen må selvfølgelig også utforskesDSC_0025DSC_0031DSC_0032DSC_0036DSC_0037DSC_0040

 …, da har vi fått av plastenDSC_0042DSC_0045DSC_0046DSC_0044DSC_0048
DSC_0050
Vis album
DSC_0078DSC_0079DSC_0083

Molly kan leke alene ogsåcatbiggrinDSC_0065DSC_0066DSC_0094DSC_0099

Koselig hilsen fra Carina  (på et søtt pusekort)DSC_0067DSC_0096
Heldigvis falt ALT i smak, så jeg slipper å krabbe på gulvet selv_puh

Maten vet jeg de liker, for Gilbert elsker alt blautfór. Derfor skal maten bli helgekos.

TUSEN TAKK til Carina for den flotte pakken.



Før vi avslutter bilderaset, må Molly selvfølgelig sitte litt på papiret…DSC_0107

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!:) Ser ut som om kattene storkoser seg, og at de slett ikke har noe i mot en forundringspakke i posten!:)

    I kveld tar jeg nattbussen med Nadina til Oslo. Hun har løpetid, og jeg skal pare henne igjen!:)

    Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god helg.

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. ojojojoj..hvor misunnelig man blir jamrer Mikke & Co. Meeen et stort GRATTIS over vinnerlykken. Ikke noe som skjer hver dag det nei, så det er dere vel unt ;))
    Ser det er stor stas for Molly, og koselig at vi også får ta del av dette i form av alle de fine bildene da..sukk..(hadde vært fin fredagsunderholdning og sett matmor krype litt rundt også..hehe)
    Ønsker dere en LEKFULL helg :))

    SvarSlett
  3. SÅ bra at dere kan bruke pusesakene! Verste av alt var jo at jeg hadde enda en leke som skulle oppi der, men den hadde nok Lillepus eller Chloe stukket av med mens jeg pakket, så den ble glemt... og funnet under sofaen senere :(

    SvarSlett
  4. Har dere forresten fått flekkfjerneren enda?

    SvarSlett
  5. HAKRILAS: Tusen takk :)
    Og god tur til Oslo :)

    MIKKE & CO: Hihi, skjønner dere ble misunnelig no ja ;) Morsomt med pakke :)
    Neste konkurranse burde dere også være med!

    CARINA: Haha...tyvradder :D
    Flekkfjerneren har ikke kommet enda nei.


    Ønsker dere en god helg :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  6. Gratulerer med pakke!

    Herlige bilder av Molly, jeg levde meg skikkelig inn i det som foregikk :-p

    Sitter her i Stavanger og savner dyrene mine, hjelper med bilderas av Molly :)

    SvarSlett
  7. MARI: Takk, artig å få pakke også :)
    Molly koste seg bra med innholdet :) Morsomt!

    Vet hvordan det er å ha dyreabstinenser ja :/

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.