mandag 5. september 2011

Ny favorittplass

Molly har en ny favorittsoveplass for tiden. Snedig egentlig at kattene bytter på favorittplass. Molly gjør ihvertfall det, men sjelden Gilbert gjør det faktisk.

1386-0905-1205-0600Den nye plassen er i senga på TV-stua. Helt i hjørnet. Og det er vanskelig å få øye på henne der hun ligger på det brune pelspleddet om det ikke hadde det ikke vært for de hvite labbene hennes.

DSC_0008

Tror hun har dyttet bort rosa pleddet selv…haha, for eldstedatter spurte om det var jeg som hadde ordnet plass til henne, men nei…ikke meg nei. Frøken Molly ordner opp selv ja nikker

DSC_0011

Nesten skummelt å lukke dører i huset om man ikke vet hvor Molly er, for da kan hun risikere å bli innestengt. Rart hvor usynlig hun kan være, særlig i et hus hvor mange sofaer, go’stoler og tepper går i mørke farger…hehe.

2 kommentarer:

  1. Ja der så det ut som om hun hadde det godt! ;) Men liker hun ikke rooooosa altså?

    Jeg måtte bytte pledd på sofaen nylig, det var svart... Og du kan jo tenke deg hvor mange ganger jeg nesten satt med på Lillepus :p

    SvarSlett
  2. CARINA: Nei, rååååsa er ikke in lenger. Det er pels som er tingen nå...hihi.

    Huffda, kan tenke meg det var en del nesten-ulykker med Lillepus ja!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.