tirsdag 27. september 2011

Giveaway på bloggen Gnist

Det hender jeg “svinser” rundt på nettet, og på en av disse turene kom jeg over denne flotte bloggen; http://gnist-by-gitte.blogspot.com/

Det viser seg at hun har jubileum snart og det feires med en giveaway :)

http://gnist-by-gitte.blogspot.com/2011/09/jubileum-og-give-away.html

Giwe_away

Lotteriet slutter 14.oktober kl 18:00

Falt virkelig for de flotte skjerfene. Kan nok hende jeg kjøper et av dem fra epla-butikken hennes (http://epla.no/shops/gnist/). Og skulle jeg være heldig å vinne, er det hvertfall ingen krise om det blir 2 skjerf ;)

5 kommentarer:

  1. Trivelig å få tips om disse håndarbeidsbloggene ;) Utrolig flotte sjal synes Mikke & Bob's matmor :) Har sååå lyst til å strikke denne puffen også (som du "la ut" for en stund siden) Men tror ikke tida strekker til foreløpig ;)
    Meeen..tvitvi..lykke til i trekninga, kanskje blir du heldig vinner en gang til :D

    SvarSlett
  2. Mikke tipser om å strikke en hjertekatt :)
    Et prosjekt om å få ihop så mange strikkede hjertekatter som mulig for å skjenke til hjerteavdelinga ved Dronning Silvias barn/ungdomssjukhus i Göteborg og Skånes universitetssjukhus i Lund.
    Se: hjartekatten.blogspot.com eller www.facebook.com/hjartekatten

    SvarSlett
  3. MIKKE & BOB: Ja, det er mye flott en kommer ut for i nett-verden.

    Flott prosjekt det med hjertekatt :)
    Og så mange strikkekatter som hadde kommet inn. De var kjempesøte :)

    SvarSlett
  4. Fine de var! Lykke til, håper du vinner! :)

    SvarSlett
  5. CARINA: Det er nok liten sjans for at jeg vinner, så må nok kjøpe meg et...hehe. Men tusen takk :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.