torsdag 4. august 2011

Mollys nye seng

Har jo skullet postet bilder av den nye senga til Molly en stund nå, men merker at jeg blir fryktelig lei av bloggen min noen ganger, og akkurat nå har jeg en sånn periode igjen dunk…hehe.

 

 

Anyway…her er Mollys seng:

DSC_0031

 

Siden jeg har fjernet kista hun brukte å ligge på i stua, måtte hun få seg ei ny seng, for Gilbert okkuperer sofaen…og jeg synes det er kost at de vil være i nærheten av oss.

DSC_0001

DSC_0004

 

Senga til Molly har en utrolig myk pute, og den likte ikke Gilbert (han er sær på enkelte stoffer), så da får Molly beholde senga helt for seg selv  smile.

DSC_0005

8 kommentarer:

  1. Har du sett for noen slakt! Våre katter har vært som noen slakt nå når det har vært så varmt!

    Kurven så perfekt ut for!:)

    Du har kjempefin blogg, men jeg også blir lei av bloggen min, og har lyst å friske den opp noen hakk. Elsker å lese bloggen din, og å se de kjempefine bildene du legger ut av kattene dine!:)

    Jeg er ikke flink med design. Det jeg blir irritert på er det med problemene med å få kommentert på enkelte blogger her inne. Virker som om problemet ikke er helt løst ennå.

    Ønsker deg en kjempefin torsdags kveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke lei av bloggen din, fine pusebilder og koselig å lese :) Senga var kjempefin! Heldige puser som blir så godt tatt vare på og så fine som de er!
    Mjau og god helg :9

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke lei av bloggen din, fine pusebilder og koselig å lese :) Senga var kjempefin! Heldige puser som blir så godt tatt vare på og så fine som de er!
    Mjau og god helg :9

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke lei av bloggen din, fine pusebilder og koselig å lese :) Senga var kjempefin! Heldige puser som blir så godt tatt vare på og så fine som de er!
    Mjau og god helg :9

    SvarSlett
  5. Jeg er heller ikke lei av bloggen din! Jeg vil ha mer:)

    Tok Molly frivillig i bruk sengen, eller måtte du vise henne at det var hennes? Jeg syms det er så dumt å kjøpe en seng og så er det ingen som vil bruke den...

    Svar: Så bra du likte det, jeg har satt M foran mange ord den siste tida, plutselig kom jeg på Ninja og så ble det Miña:)

    Eddie er like ivrig som de to andre, men han har bodd med marsvin før, så han har lært at det ikke er mat ;)

    Hun kommer gjerne ut hver gang jeg er borte ved buret og romsterer. I går fikk hun agurk og salat fra hånden min. Hun napper det fortsatt til seg og vil ikke sitte oppi, men det kommer seg.

    SvarSlett
  6. Jeg er heller ikke lei bloggen din! En av mine soleklare favoritter!

    Men alle bloggere har vel stunder hvor man ikke føler seg inpspirert/motivert :)

    Den senga så skikkelig koselig ut. Husker jeg riktig var den ikke så dyr heller?

    gilbert ser forøvrig også veldig fornøyd ut, med å få ha sofaen for seg selv :p

    SvarSlett
  7. Heisann Heisann...Mikke & Co synes senga til Molly ser god ut, samt at det er jo en flott innredningsdetalj da ;)
    Dessuten undrer vi på om Gille også har fått "ny seng"..hehehe :)
    Iallefall...vi ønsker oss mange flere "oppdateringer" om "sötnosene" i fremtiden. Purr..Purr :)

    SvarSlett
  8. HAKRILAS: Takk for det Toril :)
    Ja, det er vel vanlig å bli lei noen ganger.

    Jeg har også problemer med å kommentere (bra det ikke bare er hos meg da). Det går fint på min egen blogg, men ikke ellers. Pussig! Jeg har derfor begynt å bruke navn/nettadresse istedet for google-kontoen.
    Har begynt å tenkt litt på at det er vel lett å misbruke den profilen? Det er jo bare å kopiere en blogg-adresse for alle og bruke et navn.



    ANONYM: Så koselig at du synes :)
    Takk for det :)



    MARI: Koselig sagt av deg også Mari :)

    Ang. senga var jeg veldig ivrig den dagen vi fikk pakken, og da satt jeg dem i senga, men ingen ville være i den...hehe.
    Men senere har Molly lagt seg der frivillig ja. Regnet med at Gilbert ikke likte senga pga puta, han er nemlig redd pelspleddene våre også...haha. Molly er glad i myke ting, og hun bruker også å stampe på puta før hun legger seg :)

    Artig at Miña begynner å bli mer fortrolig :)



    CARINA: Så koselig at du synes :)
    Artig å surfer rundt på andres blogger, men ikke alltid like artig å skrive selv. Men som du sier hender det jo sikkert alle.

    Gilbert stortrives i sofaen ja. Vi kjøpte den i vinter, og den har blitt fast liggeplass til han. Ikke alltid vi får til å strekke ut beina...haha ;) Iom at de ikke ligger sammen lenger, måtte Molly få noe eget. Den kostet 700 kr, så litt dyr var den. Men, men... ;)



    MIKKE & CO: Ja, senga er god ;) Og så passer den til de andre kurvmøblene jeg har...haha.



    Ønsker alle sammen en flott helg :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.