søndag 21. august 2011

Konkurranse “innekos”

Carina på bloggen Borti svingen har en konkurranse gående med temaet “innekos

Du kan lese om det her.

Siste frist for å være med er torsdag 25. august. SLENG DEG MED! Det er veldig morro. Og i tillegg er det to premier.

 

Jeg og Gilbert deltar med dette bildet:gilbert_

Bildet er fra da Gilbert var liten, og koser seg med en hundebamse  =  innekos :)

 

Vi skal også anbefale en annen dyreblogg. Fant ut at jeg burde finne en blogg som  hverken er i min bloggliste eller Carina sin. Og det var ikke så enkelt. Derfor er bloggen jeg anbefaler egentlig en interiør-blogg, men hun deler også bilder av katten og hunden sin iblant (satser på at det er greitt). Det som gjør denne bloggen spesiell er at alt i hjemmet går i stil/matcher. Både huset, katten og hunden er hvit!! Det hender hun må redde dyra fra å bli flatklemt, da folk forveksler de med f.eks ei hvit pute eller saueskinnet og skal til å sette seg…hehe.

Her finner du bloggen hennes; Englehvitt.

Her er noen linker så du får se den utrolig søte hunden og katten;

4 kommentarer:

  1. Takk for at du er med i konkurransen vår!! :D

    Stiling med hvitt hus, katt og hund! Hadde ikke fungert med mine troll (hadde blitt skittent...). Katten hennes var jo utrolig nydelig med øyne i ulike farger!

    Gilbert var veldig søt med bamsen sin! Lillepus har også en, som hun ikke har vokst fra enda :)

    SvarSlett
  2. Flott bilde :)))

    Sv: "Trixie blir 2 år i oktober"

    SvarSlett
  3. Det bildet var kjempefint, også med egen kosebamse!:)

    Det er kjempekoselig med slike fotoutfordringer, for det motiverer meg til å ta bilder både av kattene mine og andre ting.

    Jeg anbefaler deg å prøve å være med på "Himmelsk Fredag" eller "Mandagstema". Det er for amatørfotografer. Det var en rasekattvenninne i katteklubben min som fikk meg med på det. I begynnelsen tenkte jeg at jeg ikke hadde noe å bidra med, men det er kjempegøy!:)

    Ønsker deg en kjempefin kveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  4. CARINA: Trivelig at du holder konkurransene :)

    Må innrømme at jeg måtte le litt da jeg kom over den bloggen. Det er jo litt utrolig at dyrene står i stil med innredningen...hehe :)


    ANNE: Takk takk :)


    HAKRILAS: Takk for det :)

    Utfordringene er en fin motivasjon til å knipse bilder ja. Samt at en kanskje får litt inspirasjon til hvordan en skal knipse bildene også.
    Ha en fin kveld du også :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.