mandag 8. august 2011

I hate mondays…

Garfield-HateMonday-blank_molly

Mandag er vel ikke favoritt-dagen til noen. Så noen ganger hadde det kanskje vært deilig å være en katt. For etter at jeg og gubben hadde stått opp i dag, ble Gilbert liggende…leeeeenge…

DSC_0001

DSC_0004

DSC_0005

DSC_0006

Fordelen med katt er at en slipper å re opp senga :p  For en krøllete dyne er best!

Noe nytt som Gilbert har begynt med; om han skal ha kos om natten, og jeg ikke gidder å snu meg på ryggen (slik at han får ligge på bryskassa mi), prøver han å “pilke” meg rundt. Vanskelig å forklare, men han setter ihvertfall klørne ut og prøver å få tak for å rulle meg rundt. Og det er vondt! Så hva annet skal en gjøre enn å snu seg rundt slik at han får kos?

Bortskjemte kattmumle

5 kommentarer:

  1. Hva gjør vi ikke for våre kjempeherlige katter? Jeg kjenner igjen dette med at kattene skal ha kos på natten. Det vil gjerne våre også, og særlig Aros. Katten på 4,5 kg skal absolutt ligge opp på brystkassa mi, og det blir litt vel tungt til meg. Corvette prøver å presse meg ut av sengen for å få den beste plassen.

    Så kjempefine bilder av kattene!:) Jeg bare elsker å se på de kjempefine bildene som du legger ut på bloggen din!:)

    Ønsker deg en kjempefin mandagskveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Ååååååå...du GULLIGE GILLE ;)
    Dette ser for godt ut da....
    Hvorfor får du viljen din og ikke jeg...undrer Mikke (uten Co), som pent må ligge andre plasser enn matmors seng...og uten noe kos på natta:(
    Livet er urettferdig ja...meeowwww!
    Morsan har også reist sin vei nå:(
    Bare gamlemor er igjen, og hun vil ikke ha noe med meg å gjøre..sukk..
    Håper søte Molly viser opp seg snart:) NATTI NATTI...

    SvarSlett
  3. HAKRILAS: Synes det er litt tussig når de vekker meg for å få kos, samtidig så klarer vi ikke å ha igjen døra for dem...hehe. Det er jo koselig når de kommer :)


    MIKKE: Gilbert vet å finne godplasser ;)
    Måtte høre på deg og legge inn et bilde av Molly i dag :)



    Ha en flott dag begge to :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett
  4. Haha gilbert sine sengevaner minner meg om Junior!

    Chloe er litt anderledes, hun skal absolutt UNDER dyna, og gir seg ikke før hun får komme inn!

    SvarSlett
  5. CARINA: Artig å høre hvor forskjellig kattene er :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.