søndag 14. august 2011

Endelig

Da er jeg ENDELIG ferdig med slekstheftet jeg har hjulpet til med jippi

DSC_0001

Eller dvs; ferdigskrevet på word ihvertfall. (Og det er en utfordring når en ikke kan å bruke word i utgangspunktet.)

Nå mangler jeg “bare” å skrive ut 60 sider pr hefte på x antall hefter _puh

Foreløpig har jeg 34 permer (kjøpte opp alle de hadde i butikken). Fikk tak i permer som hadde 30 faste plastikklommer. Kjekt. Passer akkurat til mine 60 sider.

DSC_0005

MYE av helga har derfor gått med til å pakke hefter. Gleder meg til å gjøre andre ting på data’n no, som f.eks. å scrappe album fra ferien vår.

Trist for Molly da som ikke får flere “luktbomber” fra tanten min…hehe. (Det kan du forresten se om her; http://gros-lilleblogg.blogspot.com/2011/07/avbrutt-i-arbeidet-mitt.html  og her; http://gros-lilleblogg.blogspot.com/2011/04/deilige-nye-dufter.html)

5 kommentarer:

  1. Men tenk på hva du har lært om word nå :)
    Lykke til med utskriften :-)

    SvarSlett
  2. Så kjempeflink du er! Det må være artig å se det ferdige produktet!:) Sikkert interessant også.

    Ønsker deg en kjempefin søndagskveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  3. Godt gjort..synes Mikke & Matmor;)
    GLEDER oss til å se resultatet :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fullførst prosjekt!
    Kan tenke meg at det har vært mye jobb!

    Kan ikke tanta di sende en liten boks med ett eller annet til Molly i ny og ned likevel da?

    Nei.. jeg har ikke tenkt på hva slags unskyldning du skal bruke for å få til det...

    SvarSlett
  5. HEIDI: Takk for det :)
    Og ja, jeg har lært en del.
    Med masse frustrasjon enkelte ganger da...hehe.


    HAKRILAS: Takk takk :)
    Spent på hva folk sier om det. Vanskelig å få det oversiktig i.o.m. at det er så mye navn med, men håper det ble det.


    MIKKE: Ja, du får det snart :)
    Spent på hva du synes.


    CARINA: Tusen takk :)
    Det har tatt tid ja. Men samtidig har det vært lange perioder hvor jeg har ventet på å få info fra tanten min, som jeg ikke har gjort noe også. Mange folk som er trege med å gi svar.

    Hadde gjort seg å få noe i ny og ne ja :p


    Ha en fin kveld alle sammen :)
    Bloggklem gro

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.