lørdag 30. juli 2011

Avbrutt i “arbeidet” mitt

Nå er det siste innspurt i slekstheftet jeg hjelper til med. Skal skrive inn de siste endringene jeg har fått. Utrolig hvor mange unger de ploppet ut i gamle dager!! Masse navn å holde styr på gitt :p

Glad jeg er ferdig snart. Begynner å bli litt smålei no.

Tanten min hadde satt alle papirene jeg skulle gå igjennom i en perm, noe som Molly fikk stooor sans for (det lukter jo både hund og røyk av den). Derfor kom hun og la seg rett oppå permen mens jeg satt og skrev…hehe.

Permen lå på armlenet, så bildene er tatt med web-kameraet.Snapshot_20110727_1

Da var det bare å ta seg en liten pause i skrivinga…blafre

Snapshot_20110727_6

7 kommentarer:

  1. Det der er et velkjent syn, og gjerne opp på hendene på tastaturet på PC'n!:)

    Ser ut som en skikkelig kosestund med matmor dette!:)

    Ønsker deg en kjempefin lørdag, og fortsatt riktig god helg!:)

    SvarSlett
  2. Mikke & co "kommer inn" og ønsker alle ei trivelig helg :)
    Koselig å se at dere tar en velfortjent pause i arbeidet..(eller er Molly "bedøvd" av alle nye dufter kanskje..hihi)
    Lykke til med sluttspurten ;)

    SvarSlett
  3. Typisk katt å legge seg oppå det man holder på med. Her i huset er til og med mobilen noe å være sjalu på :p

    SvarSlett
  4. Merkelig at den lukta skal være så iinnmari populær. Mener du har nevnt det før også.

    Kanskje Molly kan få permen til seng når du er ferdig med den? :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av den ene kosepusen din;=) Hvis jeg setter meg ned med papirarbeid, eller hvis barna setter seg ned med lekser er det sikkert som banken at det kommer en pus som har behov for kos og oppmerksomhet;=) Det må skje her og nå!

    Våre katter er sjalu hvis vi leser avisen. Det kan vi bare glemme, for kos er mye viktigere enn den dumme avisa;=)

    Du og dine må ha en fin søndag;=)

    Bloggklem fra Catzy

    SvarSlett
  6. Hei, la deg til på bloggen min (vil si Chakira sin...) Så er det lettere å følge med :-)

    SvarSlett
  7. Hakrilas: Ja, kombinasjnen katt og PC er ikke så enkel...hehe ;)

    Mikke & co: Godt at det nærmer seg slutten nå ja, men spørs om Molly synes det for da blir det ikke flere luktbomber på henne...hihi ;)

    Mari: Haha...måtte le av at de er sjalu på mobilen!

    Carina: Ja, det er rart. Gilbert er ikke så ivrig, men Molly er "besatt". Og spesielt når jeg nettopp har fått det i hus, og det lukter mest. Hun begynte på bildealbumet fra tanten min også, men da måtte jeg stoppe henne så hun ikke ødela noe...hehe.

    Catzy: Takk for det :) Pussig at de alltid får viljen sin når de vil ja...haha.

    Heidi: La deg til jeg også :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.