søndag 12. juni 2011

Something's Fishy Around Here

I dag fikk kattene servert fisk, til stor begeistring.

Gilbert skjønner at det tar litt tid å koke fisken, men Molly virket litt skuffet over at hun ikke fikk maten tvert…hehe. Når ovnsklokka plinger fyker Gilbert til kjøkkendøra omtrent før vi andre rekker å reagere.

mat

 

De oppfører seg omtrent som Simon’s cat når de får fisk. Til og med Molly blir vill i fletta…hehe.simon-s-cat

 

P6120005

Gilbert sluker i seg maten, mens Molly tar seg gooood tid.

Og når han er ferdig med sin porsjon, prøver han å stjele fra Molly sin. Om vi sier nei til han respekterer han det, men setter seg å stirrer på maten til Molly istedet.

Image1

7 kommentarer:

  1. Heldige puser det!

    Her i huset har det gått med uante mengder torskefilet de siste ukene. Chloe, med den vanskelige magen sin, har jo levd nesten kun på fisk. hun er jo storfonøyd! Merker at det er vanskelig å få henne til å spise tørrfor igjen.

    Lillepusen har også fått fisk, siden hun fikk litt diare. Hun kltrer opp etter beinet mitt og skriker meg i fjeset mens jeg står og deler den opp!

    Så ja... fisk er stor stas!!

    SvarSlett
  2. Hehe...synes jeg ser for meg Lillepus som klatrer opp på deg ;)
    Skjønner godt at Chloe har vært fornøyd ja :) Her i huset er det Gilbert som er mest glad i blautfór, mens Molly liker best tørrfór, bortsett fra fisk da :)

    For min del har torskefilet blitt "kattemat" etter at vi fikk katt :/
    Har egentlig aldri vært begeistret for fisk, men no har det blitt værre...haha.

    SvarSlett
  3. Ja det er ett forferdeligt leven her ,når dei kjenner fiskelukt ,da er det litt av ett sangkor på kjøkkenet,må skylle fisken i kaldt vann ,så fort som bare det ,dein eine pusen eter så den spyr ,har ikke vett til og stoppe når den er mett ,dei andre to går bort fra fatet når dei er mett,he he litt av ein gjeng,men herlige er dem.
    KLEM fra Magnhild

    SvarSlett
  4. Hvis vi tar frem kaserollen for å koke fiks skal jeg hilse å si at kattene blir helt ballstyren, og de går ut fra sitt gode skinn. Da står det 5 katter som prøver alt hva de kan for å snike seg til en ørliten prøvesmak!:)

    Ønsker deg en kjempefin tirsdag, og en kjempefin uke!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  5. Svar: Åååh, så misunnelig! Jeg tar med meg kameraet så ofte som mulig, men noen ganger lar jeg det ligge fordi det ikke passer seg med en svart klump til det jeg skal eller har på meg :p Så jeg må jo ha en Kelly Moore bag snart, jeg også. Bestilte du fra siden hennes?

    SvarSlett
  6. Katter er så utrolig søte, de gjør så mye ut av seg. Sånn som Gilbert med fisken :p

    SvarSlett
  7. Stakkars Gille som kikker såååå lengselsfullt etter mere fisk :)
    Fine bilder...MEOWing fra Mikke & co

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.