søndag 26. juni 2011

Nytt kamera + nysgjerrig katt

På fredag fikk jeg speilreflekskameraet jeg bestilteYay

Så no må jeg prøve å lære meg forskjellige innstillinger…puhh. Heldigvis er det auto-knapp som jeg kan bruke foreløpig… tongue

Kommer nok til å ta en stund å lære seg alt, for det er mye å sette seg inn i. Skjønner jo ingenting av blenderåpning, lukkertid, ISO osv… 

Men jeg har ønsket meg speirefleks i flere årsmil_


For tiden er det anleggsarbeid oppover veien der vi bor. Det skal legges nye kloakk og vannrør.

Bildet her er tatt fra 2.etasjeP6240011

 

Nå holder de på rett utenfor huset vårt. (Bildet er tatt fra spisestua vår).DSC_0038 (2)

At det er anleggsarbeid her synes Molly er toppers. Hun holder seg jo bare i nærheten av huset, og det er sjelden det skjer noe spennende…hihi.

Såpass nysgjerrig er hun at arbeidskarene har lagt merke til henne. De fortalte at hun bruker å stå med store øyne og stirre på dem, og om hun skvetter (hun er redd alt, unntatt biler!!) piler hun avgårde i full fart, helt vill i blikket…

Han ene arbeidskaren syntes Molly var så artig, og det varmer en “mors” hjerte når andre kommenterer “barnet” hennes…kry…hehe.

DSC_0050DSC_0063

 

 

 

P.S: På bloggen til Carina er det nå avstemning i konkurransen hun har hatt. Ta deg en tur innom og stem på ditt favorittbilde(r) her.

Flotte bilder av kjæledyr loveshower

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt kamera :-) Vet hvordan du har det, fikk nytt kamera for et par uker siden, og det er mye å lære.

    Så mange flotte fotovesker! jeg kjøpte meg en "vanlig" kjedelig en :( Lurer på om jeg kommer til å rote den bort en gang...

    Kattene, var jo supersøte da. Og mange morsomme bilder av de :-)

    SvarSlett
  2. GRATTIS GRATTIS ønsker Mikke & co ;) Kjempefint fotoutstyr til ei kjempefin dame :)
    Nospussar til søte Molly som trygt sitter i vinduskarmen og titter på "actionfilm"....hihi.
    PS: Skjønner godt at arbeidskarene synes om henne ;)

    SvarSlett
  3. Heidi: Takk for det :) Det blir litt å sette seg inn i ja.

    Jeg må nok ha en annen fotoveske jeg også som er mere "vanlig". Ser ikke for meg skogstur med den jeg har...hehe.



    Anonym: Takk for det :)

    Det var bare no i helga Molly satt i vinduskarmen, for det var ikke noe action da sjø. I ukedagene er hun ute og følger med :)

    SvarSlett
  4. OK :)
    "Tasskramar" fra Mikke Mjauritz & co (lol)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.