onsdag 22. juni 2011

Ny kameraveske

Jippi…i går kom veska jeg bestilte fra http://www.fotobag.no/no/ yessss      

Kelly Moore Bag 

Syntes vesken er flott pga av at det ikke ser ut som en kameraveske. Og i tillegg er det plass til å ha med div annet som mobil, lommebok etc. Noen av Kelly Moore veskene er også større enn den jeg kjøpte. Du kan ha med laptopen eller f.eks. babyutstyr som flasker og bleieskift. Mange som trenger litt ekstra plass.

kelly moore

Jeg er egentlig ikke en vesketype (har ikke veske faktisk), så nå må jeg belage meg på å bli mere “damete” framover…hihi.

 

Min veske heter B-Hobo. Gleder meg til å ta den i bruk.

(Bildene her er funnet på nettsiden)kelly moore bagkelly moore bag_

 

Kelly Moore har mange vesker i diverse farger å velge blant.kelly moore-

 

Og vesken passer til både menn og kvinner :)kelly moore

Stort pluss at det er masse plass i veskene.

kelly moore_

Vesketipset fant jeg på bloggen til Mari her; http://marirari.blogspot.com/2011/05/dagens-fototips.html

 

Utrolig nok så var jeg deres første kunde i shoppen. (De hadde hittil solgt på finn.no til shopen var klar til å taes i bruk.)

Se her; http://www.fotobag.no/no/blog/blogg/posts/shop-kunde-nr-1

Og som 1.kunde-gave fikk jeg denne (som kan brukes til minnekort, filter o.l.)glise

accessories

accessories (2)

 

Om du også har lyst på en Kelly Moore veske kan du vinne en her; http://www.joridkvam.com/2011/06/vinn-en-valgfri-kelly-moore-fotobagveske/

Trekning er 30.06.2011

 

 

Nå mangler jeg bare kamera…embarrassed

4 kommentarer:

  1. Kjempestilig!:) Ønsker deg en kjempefin onsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Grattis med din nye, flotte og "jålete" fotobag da;) Misunnelige jam og spinn fra Mikke & co...

    SvarSlett
  3. Oi den var stilig! Min er bare en helt vanlig svart kameraveske, som ligner veldig paa... en kameraveske!

    Hadde den blitt for jaalete hadde jeg kanskje sett dum ut paa tur med bikkjetrolla, men jeg ble litt misunnelig naa ja!

    Artig med det du vant, helt uventet!

    SvarSlett
  4. Carina: Er fornøyd med veska ja, men må nok ha meg en "vanlig" kameraveske også. Kan jo ikke gå tur f.eks. i skogen med den jeg har kjøpt...hehe.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.