torsdag 23. juni 2011

Fotokonkurranse

Carina på bloggen http://carinajosefine.com/ holder en fotokonkurranse med temaet “glede”. Frist for innsendelse er lørdag 25.juni.

Sjekk det ut her; http://carinajosefine.com/2011/06/15/ny-fotokonkurranse-2/

Gleder meg til å se masse flotte bilder av dyr :) tabilde

 


Kan ikke skryte av trønderværet for tiden.

Så slik så Molly ut da hun kom inn her en dagfnis

P6200021

 

Det var vanskelig å få tatt bilde av henne, siden hun kom etter meg for å få kos hele tiden. Meeen…ikke så veldig fristende å kose med en klissvåt pus da…hehe.

P6200018

P6200020

Virker ikke som om Molly bryr seg like mye om regn som Gilbert, for om det høljregner kommer han inn nesten tørr. Tydelig at han finner seg ly.

3 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!:) Jeg skal jammen hive meg rundt å delta jeg også nå denne gangen!:)

    Ønsker deg en kjempefin torsdags kveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Fyy..så slem matmor er som ikke kan la bli kameraet i dette "misserable" öyeblikk =)Ligner nesten en gremlins jo (eller hva de nå heter)..hihi
    Medlidende mjauu fra Mikke & co ;)

    SvarSlett
  3. Takk for tilbakelinken :)

    Måtte le av Molly. Junior er jo korthåret, så han blir aldri seendes riktig så ille ut...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.