mandag 27. juni 2011

Blæhh…

DSC_0080Image1

10 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha!:) Kjempemorsomme bilder!:) Stilig der hun sitter med tungen ut gjennom munnen!:) Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Haha der har du jo portretter jo!!

    Herlige bilder!klare og fine! Grattis me nytt kamera :)

    Vent litt skal jeg laste opp et bilde her...

    DER, dette var et av bildene jeg ikke la ut paa bloggen min..

    http://i86.photobucket.com/albums/k109/Tinka0660/Blogg/test.jpg

    SvarSlett
  3. Hakrilas: Takk for det :)
    God mandag og uke til deg også :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  4. Carina: Takk for det :)
    Artig med ny-kameraet ja. Merker forskjell på klarheten, selv om det er myyye jeg må lære meg med innstillinger.

    Men jeg har lyst til å få til "ordentlige" portretter som deg, med nøytral bakgrunn og hvor tunga ikke henger ut...hehe...selv om det er morsomme bilder. Synes dine bilder er knallbra :)
    Blir inspirert av deg.

    Hehe...komiskt det bilde du lastet opp ;)

    SvarSlett
  5. Hei på deg Gille ;)
    Flott bilde av "husets herre"..hihi
    Glade "jam & spinn" fra Mikke & co

    SvarSlett
  6. Herlige bilder av pusen din ,den er nydelig ,eine pusen min bruker og ha tungen slik av og til ,er så vitti(ARTIG).Klem fra magnhild.

    SvarSlett
  7. Der fikk du tatt et blinkskudd med den rosa tungen hans ut fra munnen;=)

    Gratulerer med nytt kamera, og jeg gleder meg til å se flere av de fine bildene som du tar med ditt nye kamera.

    Ha en fin kveld;=)

    Bloggklem fra Catzy

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Anonym: "Husets herre" takker for det ;)

    Magnhild: Ja, det er komiskt når tunga stikker ut sånn. Måtte skynde meg å ta bilde før han tok den inn...hehe :)

    Catzy: Takk for det :)
    Gleder meg til å ta masse bilder også, men spørs om bildene blir noe "tess" enda da. Det er litt å sette seg inn i, så jeg bruker Auto-innstillingen enda ;)

    SvarSlett
  10. Åååå, så søt da! :D

    Gratulerer med nytt kamera :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.