lørdag 21. mai 2011

Titt-tei


Molly hjelper til med å re senga :)titt-tei 1

Tror Molly har fått noen tips av Simon’s katt ser det ut som…hihi.image-3-for-simon-s-cat-february-26-2011-gallery-919205767 image-2-for-simon-s-cat-february-26-2011-gallery-54543783 image-1-for-simon-s-cat-february-26-2011-gallery-445608771
Kilde: http://www.mirror.co.uk/fun-games/simons-cat/2011/02/26/simon-s-cat-the-daily-mirror-cartoon-strip-25-february-2011-115875-22950068/
Det hender når jeg skal skifte på senga at hun kommer jumpende oppi og lager fotspor etter seg :(
Skitten eller ei, så kommer hun springende inn når hun hører meg på soverommet. Hun er jo så ivrig når vi gjør noe, og vil gjerne være med :o

3 kommentarer:

  1. He, he, he!:) Den der kjenner jeg igjen ja!:) Når jeg rer opp senga vår, så får jeg alltid hjemp av firbente labber som gjerne skal leke gjemsel under dyna!:)

    Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en riktig god helg!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Hva skulle vi gjort uten våre firbente og pelskledde venner som ønsker å hjelpe oss;=)

    Nydelige bilder du har tatt, og du har fanget nok en gang det rette øyeblikket;=)

    Ha en fin søndag;=)

    Bloggklem Catzy

    SvarSlett
  3. Haha, greit med litt hjelp!

    Naar jeg ser Simons Cat, skjonner jeg jo hvor "typisk katt" kattene mine er ogsaa. Kjenner meg igjen veldig ofte :p Artig!

    Har forresten svart deg paa bloggen min: Joda det er du som har rett, og jeg som ligger en uke foran resten av verden... Saa da blir det 29. mai, selvsagt!

    SvarSlett