mandag 2. mai 2011

Jeg har laget meg en ny blogg

Siden jeg ofte er på jakt etter diverse tekster for å bruke når jeg scrapper, fant jeg ut at jeg skulle prøve å samle alt på en side for å prøve å gjøre det mere oversiktlig og ryddig. Nå har jeg ark, skrivebøker, word-dokumenter både på harddisken og printet ut med diverse tekster liggende, så nå skal jeg ha en "storrengjøring" for å samle alt på en plass. Kommer nok til å ta en stund men...

Her er ihvertfall bloggen; http://gros-tekstside.blogspot.com/

Ikke rare greiene ennå, men med hjelp av kontorassistenten min skal vi nok få det til etterhvert.CIMG6393

CIMG6130

3 kommentarer:

  1. Så søt assistent du har. Tar hun mye i timen? :p

    SvarSlett
  2. Det er godt med slike pelskledde assistenter!:) Kjempeherlige bilder av assistenten din!:)

    Jeg kommer til å lese den nye bloggen din, og gleder meg til å følge med den!:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  3. Koselig blogg det var da :) Hadde ikke faat med meg den tidligere jeg. Men har lagt den til i min "bloglovin"-liste naa :) Mange koselige ord ! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.