søndag 1. mai 2011

Busketrollet

Gilbert liker seg i buskene hos nabo’n.

Da jeg kom kjørende hjem, så jeg en hvit liten klump i buskene. Spekulerte litt på hva det kunne være før jeg kom nærmere og skjønte at det var Gilbert. Og selvfølgelig måtte jeg jo ta noen bilder av ham…hehe.

CIMG6672

CIMG6675

CIMG6677

Bra vi har naboer rundt oss med masse blomster og busker, for jeg har ikke grønne fingre og Gilbert og Molly koser seg i hagene deres.

Blir litt raskete etter disse hageturene (selv om det ikke vises ordentlig på bildet).

CIMG6680

Gilbert har fått årets første flått her en dag også. Fikk ikke ut hele, men synes å huske at jeg leste en gang at det ikke hadde noe å si. Litt usikker på det men. Vi skal uansett til dyrlegen en dag for den årlige vaksine og sjekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.