onsdag 27. april 2011

“Sengekos”

Slik våknet jeg opp en dag i påska; med begge pusene i senga. sover

Og ja, jeg lå også på høyre side i senga. Hvordan i all verden det var plass til meg der er uforståelig…hehe (de ligger alltid på min side!!).

Klarte å lure meg opp av senga uten å forstyrre dem og sprang for å hente kameraet. At begge ligger i senga samtidig er som en “sensasjon” å regne, for om den ene ligger der tusler den andre som regel alltid bort. Men denne dagen hoppet Gilbert oppi likevel. Koselig, selv om jeg får litt klausfølelse av liten plass…hehe.

Hadde ikke trengt å stresse med kameraet for å ta bilde, for de ble liggende flere timer etter at vi sto opp :)

Her er jeg innom for å gløtte om dem og Molly begynner å våkne opp.trøtt

2 kommentarer:

  1. Ikke noe er som å våkne opp med kosekatter i sengen om morgenen!:) Mannen min pleier å stå opp før meg om morgenen for å dusje. Da får kattene våre komme inne, og da har 4 abyssinere som kommer opp i senga mi!:) Aros står på brystkassen og melkemasserer, Corvette legger seg i fotenden, Nadina oppe på dynen mellomføttene og Blondie i armkroken!:) Føler egentlig at jeg skulle vært blekksprut med flere armer til å kose med kattene da!:)

    Kjempefine bilder!:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Så koselig ! Jeg elsker å ha katt i senga jeg. Lyden av en malende katt er så avslappende og herlig å sovne til. Junior ligger stort sett i sengen hva natt. Chloe kommer inn nå og da i løpet av natten, presser seg inn under dyna hvis hun vil kose, eller hopper rundt i sengen som en villkatt hvis hun mener det er på tide å stå opp.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.