lørdag 16. april 2011

The “good old days”

Fikk noen gamle bilder på epost forleden dag av min mor. Bildene er av meg og min lillesøster og pusene våre. Syntes de var artig å se igjen.

001_

Ungene mine ler godt av bolleklippen min. Litt flaut men…(hint, hint…mamma).

“The best thing about growing older is that it takes such a long time.”

Det var ikke bare bare i gamle dager…

goodoledays

Har vel ikke så mye å se fremover til heller da…hihi.2AHL6zEV4AwuP0AJj36k9ewqdgamesfree_ca_good_old_days

If you carry your childhood with you, you never become older.  ~ Tom Stoppard ~

2 kommentarer:

  1. Søte barnebilder..thihi..hvor vi kan se at du allerede den gang var en KATTEVENN;) Herlige og artige innlegg ellers også (lol)...samt at du var søt og sjarmerende med bolleklipp da..gliser Mikke & co ;)

    SvarSlett
  2. Ser litt lettere beklemt ut den katten jeg har i fanget... ;D
    Arti med gamle bilder!

    Hilsen fra Anne

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.