onsdag 6. april 2011

Fraværende…

Min mor ringte i dag og lurte på om jeg var syk. Neiii, sa jeg og stusset. Jo…, for jeg hadde ikke blogget på ei stund, sa hun…hehe.

Derfor kommer det en liten “oppdatering” ;)

Det hender jeg blir “oppslukt” av det jeg holder på med, og da gjør jeg nesten ikke annet når jeg er på data’n!  Så nå for tiden driver jeg å lager sleksthefte. Jeg hjelper tanta mi som synes dette er veldig gøy. Hun samler all info, og jeg skal skrive det inn i word for henne. Det går litt i rykk og napp, ettersom jeg får litt info nå og da. Derfor er det en “sånn periode” nå.

Siden det blir mye papir å holde styr på, har jeg hentet ned ei “skuffe-tralle” eller hva det nå heter fra boden. Midt i blinken for Molly ihvertfall.  

CIMG6385

CIMG6388

 

Sortere papir må vi også, jeg og Molly…

CIMG6390

2 kommentarer:

  1. Hehehe...trivelig å se dere igjen :) Og godt at du får litt hjelp med alle papirer..lol..det er mye arbeid dette. Jaa, hva skulle du gjort uten søte, vennlige Molly som alltid er i din nærhet, og klar for nye spennende oppdrag..thihi..Ha en fin dag :) Kattkramar fra Mikke & co ;)

    SvarSlett
  2. Haha, jeg maa bare inromme at jeg tenkte litt som mamma'n din. Ikke at du var syk kanksje, men lurte paa hva Gilbert, Molly og Gro var saa opptatt med om dagen, og haapet alt stod bra til!!

    Lykke til videre med slektsheftet !

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.